Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunları'ndan sosyal sorumluluk projesi

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi 90 Girişliler yıllardır süren dostluklarını bir sosyal sorumluluk projesiyle farklı bir boyuta taşıdılar. Her biri Türkiye’nin değişik bölgelerinde iletişim ve medya sektöründe çalışan eski mezunlar, çocukların kitap okumasını teşvik etmek için geliştirdikleri yöntemle okullarda kampanya düzenliyor.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunları'ndan sosyal sorumluluk projesi

"Sen de Yap" adını verdikleri kampanya için kendi aralarında topladıkları para ve destekleyen bazı kuruluşlar aracılığı ile MEB onaylı kitap alan mezunlar, kitap okuyanları ödüllendirmek için de 2 ayrı giyim firmasının desteğini almayı başardı.

"SEN DE YAP" OKUMA KAMPANYASINDAN MUTLU ANLAR

Yaklaşık 2 ay önce başlayan kampanya ile 2 okulda toplam 370 çocuğa ulaşıldı ve kitapları dağıtıldı. Okul öğretmenleri ile birlikte yürütülen projede 2’nci aşamada kitapları okuyan öğrencilere hediyeleri verilecek.

Empati kurabilmek, başka kültürleri görebilmek, başka insanların dünyalarına tanıklık etmenin kitap okumakla gelişeceğine ve okuma sevgisinin dünyayı pozitif yönde değiştireceğine inanan MÜİF 90 Girişlilerin Sen de Yap Kampanyası, Antalya Korkuteli Dereköy İlköğretim Okulu ve Üsküdar Siteler Ortaokulu’nda hayata geçti.

İlk aşamada kitaplarını alan Antalya Korkuteli Dereköy İlkokulu ve Ortaokulu’ndaki çocuklar Antalya Genç İşadamları Derneği’nin desteğiyle EXPO Fuarı gezisiyle ödüllendirildiler. Yaklaşık 100 öğrenci, 20 veli ve 10 öğretmenin katıldığı gezi dün yapıldı.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunları'ndan sosyal sorumluluk projesi - 1 Kampanya çerçevesinde Antalya Korkuteli Dereköy İlkokulu ve Ortaokulu’ndaki çocuklar, EXPO Fuarı gezisiyle ödüllendirildi.  Destek ise, Antalya Genç İşadamları Derneği'nden geldi. 

Bu gezi ile çocuklar; hem kentlerinde gerçekleşen dünya çapındaki bu fuarı gezme fırsatını yakaladılar, hem de birçoğu daha önce hiç gelmedikleri dünyaca ünlü kentleri Antalya’ya gelmiş oldular.

KAMPANYA İÇİN GELECEK YIL 100 OKUL HEDEFLENİYOR 

Fikrin yaratıcısı olan ve uygulamalarda aktif rol alan Gökhan Çelebi, “Biz çocuklara yardım yapmıyoruz, yardım etme alışkanlığı kazandırmaya çalışıyoruz. Bir şeyleri değiştirmek için küçük başlangıçların da büyük umutlar getirebileceğini göstermek istiyoruz. Umarım başkalarına da ilham veririz” diyerek bu projeyi gerçekleştirmekten duydukları mutluluğu belirtti.

Sayfa Yükleniyor...