NTV

Modül İstanbul ile alışverişte yeni konsept

ntv.com.tr

Ekonomi

Maslak’ta her an yaşayan bir gastronomi, eğlence, alışveriş ve sanat merkezi olarak hayata geçen 42 SHOPS, ZUBİZU işbirliğiyle Modül İstanbul Design Lab’ı marka sahiplerinin ve tüketicilerin hizmetine sunuyor.

42 SHOPS, işletmeleri tek bir merkezde buluşturmak üzere Modül Istanbul Design Lab’ı Maslak’ta hayata geçiriyor.

ZUBİZU işbirliğiyle hayata geçen Modül Istanbul Design Lab’ın tanıtım toplantısı, 42 Maslak’ta gerçekleşti. Toplantıya Doğuş Müşteri Sistemleri CEO’su Hakan Kaplan, Bay İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Erol Özmandıracı, projenin marka danışmanlığını üstlenen Canan & İris Concept Events kurucuları İris Hatem ile Canan Köksal, işletme ve operasyon süreçlerinin yönetecek Operations Business Solutions’ın kurucusu Perviz Resuli de katıldı.

Modül İstanbul Design Lab, çok sayıda markayı bir konsept çerçevesinde bir araya getirmeyi amaçlıyor. Modül İstanbul Design Lab, 4 metrekareden başlayarak 8 metrekareye kadar büyütülebilecek modüller halindeki mağazalardan oluşuyor. Bu sayede mağaza açmak isteyenler için özel bir fırsat yaratıyor. Tüketiciye yepyeni bir alışveriş deneyimi yaşatacak olan Modül İstanbul Design Lab; cam eşyadan seramiğe, tekstilden ev eşyasına, onlarca ürünü bir arada bulundurmayı hedefliyor.

Konsept mağazaları tek bir yerde toplayarak yepyeni bir alışveriş deneyimi yaşatacak olan Modül İstanbul Design Lab’da; satış elemanı desteği opsiyonu, ortak kasa veya özel kasa opsiyonu, hediye paketi noktası, concierge hizmetiyle kapalı otopark ve vale hizmeti gibi imkanlar bulunuyor.

Modül İstanbul Design Lab’ın marka danışmanlığını Canan & İris Concept Events üstlenirken işletme ve operasyon süreçlerini ise Operations Business Solutions yönetecek.

ÖZMANDIRACI: ORİJİNAL FİKİRLERDEN BİRİ OLACAK

Bay İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Erol Özmandıracı, “42 Maslak, 250 bin metrekarelik alanda 42 katlı 2 kulede rezidanslar, penthouse’lar, home ofisler, yatay ofis alanları ve alışveriş merkezi 42 Shops’ta 20 bin kişilik büyük bir dünya oluşturuyor. Bu dünya sıradışı, sanatla iç içe, dinamik ve ilham verici. Modül İstanbul da hayata geçirdiğimiz orijinal fikirlerden biri olacak. Biz başından itibaren sanatla iç içe ve ayrıntılara odaklanan bir yaşam alanı kurguladık ve bu vizyonumuzla örtüşen projede yatırımcı olarak yer almaktan çok mutluyuz” dedi.

KAPLAN: PROJEDE YER ALMAKTAN MUTLUYUZ

Doğuş Müşteri Sistemleri CEO’su Hakan Kaplan şu şekilde konuştu: “Doğuş Müşteri Sistemleri olarak geliştirdiğimiz 350’den fazla markada üyelerimize ayrıcalıklar sunduğumuz ZUBİZU ile bu projede yer almaktan dolayı çok mutluyuz. ZUBİZU olarak, şehrin en özel markalarının yer alacağı 42 SHOPS’ta 1,5 milyon üyemize ayrıcalıklar sunmaya devam edeceğiz. Aynı zamanda bu projede yer alan birbirinden seçkin markalar ile ilgili haberleri üyelerimiz ZUBİZU üzerinden takip edebilecekler.”

ETİKETLER