Türkiye'nin ilk çoklu kanallardan satış deneyimi

Türkiye’nin gerçek anlamda ilk “omni-channel” çoklu kanallardan satış deneyimini DeFacto ve eCommera gerçekleştirdi.

Türkiye'nin ilk çoklu kanallardan satış deneyimi

Bir Isobar grup şirketi olan ve uluslararası perakende markalarına, stratejik, teknolojik ve operasyonel hizmetler sunan eticaret uzmanı eCommera, moda markası DeFacto için, gerçek anlamda ilk omni-channel (çoklu kanallardan satış) deneyimini lanse etti.

Büyük mağazalardan, corner-shop’lardan online mağazasına kadar, 300’den fazla satış noktası ile Türkiye’nin hazır giyimdeki ikinci en büyük markası olan DeFacto, dinamik büyümesini ve karlılığını sürdürmenin koşulu olarak omni-channel perakendeciliği en büyük fırsatlardan biri olarak görüyor.

İki şirket birlikte verimli bir omni-channel (çoklu kanal) stratejisi geliştirebilmek amacıyla birkaç fazlı bir plan üzerine çalıştı ve 5 haftalık bir çalışmanın ardından eCommera DeFacto’nun omni-channel’a geçişini ve adaptasyonunu sağlayacak detaylı iş planını hazırladı.

Projenin ikinci fazında eCommera esnek sipariş yönetimi için tam hizmet çözümlerini entegre etti. Uygulama, DeFacto’nun mevcut ERP ve satış-ticaret platformuna tamamen adapte olarak altı ay içinde hayata geçirildi. Stoğun tek yerden yönetildiği projede eCommera, "online al, mağazaya gönder", "mağazadan al, eve gönder", "satışı sakla" gibi çoklu kanal yönetimi fonksiyonlarının ne kadar ilave değer sağlayacağının projeksiyonunu yaptı. Yatırım geri dönüş maliyetinin netleşmesiyle beraber eğitim, iş akışı değişimi ve teknoloji entegrasyonunu içeren kapsamlı bir süreci gerçekleştirdi.

Sayfa Yükleniyor...