Ege'de bir yanda 'kar' diğer yanda 'deniz' keyfi

Ege Bölgesi'nin yüksek rakımlı kesimlerinde kış şartları kendini gösterirken sahillerde yazdan kalma günler yaşanıyor. Denizli'de kayak merkezinde kar kalınlığı 20 santimetreyi bulunca vatandaşlar, kartopu ve kayak yapmanın tadını çıkardı. Pamukkale ve Kuşadası'nda ise turistler, sıcak havanın keyfini sürdü.

Haberler Anadolu Ajansı, DHA 23.11.2020 - 17:10

• 1

Denizli'nin önemli turizm noktalarından biri olan Tavas ilçesindeki 2 bin 420 rakımlı Denizli Kayak Merkezi, kar yağışıyla birlikte beyaza büründü. Kar kalınlığı bölgede yaklaşık 20 santimetreye ulaştı. En uzunu 1700 metre olan 9 farklı kayak pistine sahip tesis, kar yağışıyla birlikte vatandaşlara eşsiz bir manzara sundu.

• 2
    Corona virüs tedbirleri nedeniyle alınan sokağa çıkma kısıtlamasının sona ermesinin ardından bazı vatandaşlar Kayak Merkezi'nin yolunu tuttu. Kar üzerinde kızakla kayan vatandaşlar, karın tadını çıkardı. Çocuklar ise aileleriyle birlikte kartopu oynayıp, kardan adam yapmanın keyfini çıkardı.
  • 3

"MOTOSİKLETLERİ KAYDIRARAK EĞLENİYORUZ"

Bazı vatandaşlar ise motosikletleriyle kar üzerinde akrobatik hareketler yaparak heyecanlı anlar yaşadı. Acıpayam ilçesinden Kayak Merkezi'ne gelen ve kar üzerinde motosiklet kullanan Mahmut Baş, "Burası çok güzel bir yer, Her kış motosikletlerimizle geliyoruz. Kar üzerinde motosikletleri kaydırarak eğleniyoruz. Zor olmuyor, biz artık alıştık. Bu şekilde karın keyfini çıkarıyoruz. Motosikletlerimizle geziyoruz. Gençliğimizi yaşıyoruz" dedi. Arda Aydemir de kar yağışının ardından bölgede güzel bir atmosfer oluştuğunu, motosikletlerle akrobatik hareketler yaparak vakit geçirdiklerini söyledi.

• 4

AİLELERİN KAR KEYFİ

Kayak Merkezi'ne ailesiyle birlikte gelen Süleyman Aktaş, kar keyfini yaşadıklarını belirtip, "Burası çok güzel bir tesis. Yolun yapılması çok iyi olmuş. Ulaşımı çok rahatlatmış. Şehir merkezinde kar olmayınca buraya gelmek istedik. Çocuklarımızın kar ile vakit geçirmesini istedik. Çocuklarımızla birlikte çok eğlendik" dedi.
  • 5
    Nezihe Aktaş ise, "Çocuklarımızla eğleniyoruz. Tatili değerlendiriyoruz. Burada birkaç aile var. Biz de onlardan birisiyiz. Sezon açılmadığı için fazla kimse yok. Çocuklarımızla eğlenceli anlar yaşıyoruz" diye konuştu.
  • 6

EGE'DE YAZDAN KALMA GÜNLER DEVAM EDİYOR

Yazın gözde turizm merkezi Aydın Kuşadası'nda vatandaşlar, sıcak havanın tadını çıkararak sahilleri doldular. Pamukkale'nin beyaz cenneti travertenlerde de yoğunluk görüldü.
  • 7

Corona virüs (Kovid-19) tedbirleri çerçevesinde kısıtlı ziyaretçi kabul eden ören yerine gelenler soğuk havaya rağmen turkuaz renkli suya girmenin tadını çıkardı.

• 8

Denizli Turistik Otel ve İşletmeciler Derneği (DENTUROD) Başkanı Gazi Murat Şen, yaptığı açıklamada salgın sürecine rağmen Pamukkale'ye ilginin devam etmesinin turizmciyi sevindirdiğini söyledi.

Şen, sokağa çıkma kısıtlamasının ardından turistlerin bölgeye gelmeye devam ettiğini gördüklerini anlatarak, "Bölgeye gelen misafirlerimiz buranın eşsiz güzelliğini yakından görme şansını buluyor. Burada hem paraşüt hem de sıcak hava balonlarına binerek beyaz cenneti gökyüzünden görme fırsatını yakalıyor. İnşallah pandeminin ardından Pamukkale o eski muhteşem günlerine geri dönecektir" diye konuştu.

• 9

Pamukkale'yi ziyaret edenlerden Katarlı iş adamı Hassan Alduni de Türkiye'nin birçok yerini görme şansı bulduğunu anlatarak, "Gerçekten Pamukkale mükemmel bir yer. Çok sevdim. Çok fantastik yerler gördüm. Buraya tekrar gelmeyi düşünüyorum. Burası bugüne kadar gördüğüm en güzel yerlerden birisiydi" dedi.