ABD'de nükleer denizaltıda yangın
24.05.2012 10:08

ABD'nin Maine eyaletinde nükleer bir denizaltıda yangın çıktı. ABD'li yetkililer, nükleer denizaltının ön kısmında yangın çıktığını, reaktörün zarar görmediğini açıkladı. Yangında yaralananlar var.
ABD'nin Maine eyaletinde tersanede bakıma alınmayı bekleyen "USS Miami" nükleer denizaltında yangın çıktı.
ABD deniz kuvvetleri yetkilileri, Portsmouth tersanesindeki "USS Miami" denizaltısının nükleer reaktörünün yangında zarar görmediğini açıkladı.
ABD deniz kuvvetleri yetkilileri, Portsmouth tersanesindeki "USS Miami" denizaltısının nükleer reaktörünün yangında zarar görmediğini açıkladı.
Video haber
Haberin devamı
Geçtiğimiz mart ayında kapsamlı bakım çalışmaları için tersaneye getirilen denizaltıdaki yangında yaralananlar olduğu da belirtildi.
Yangının çıkış nedenini araştırdıklarını belirten ABD'li yetkililer, yangın sırasında çalışır durumda olmayan denizaltıda silah bulunmadığını da vurguladı.
Yangının çıkış nedenini araştırdıklarını belirten ABD'li yetkililer, yangın sırasında çalışır durumda olmayan denizaltıda silah bulunmadığını da vurguladı.


