Alışveriş Biliminde Son Gelişmeler, Shopper Marketing konferansı 11 Nisan 2013’de

Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi “Reklam, Medya ve Tüketici Araştırmaları Merkezi”nce (RMT), IPSOS işbirliğiyle uluslararası Shopper Marketing Konferansı düzenleniyor.

Alışveriş biliminde son yılların hızla değer kazanan bir konusu, “Shopper Marketing” masaya yatırılıyor. Özellikle pazarlamacılar, perakendeciler, reklamcılar ve araştırmacılar için ufuk açıcı nitelikte olacak konferansın açılış konuşmalarını BAU İletişim Fakültesi Dekanı Prof.Dr.Haluk Gürgen, Ipsos Türkiye’nin Deputy CEO’su Renan Burduroğlu ve Altavia Türkiye’nin CEO’su Zeynep Necipoğlu yapacak. BAU Reklamcılık Bölüm Başkanı Prof.Dr. Ali Atıf Bir’in “Shopper Marketing’de Entegre İletişim Planı” başlıklı konuşmasıyla katkıda bulunacağı konferans, Shopper Marketing alanında uzman birçok yöneticinin görüşlerini de bir araya getirecek.

11 Nisan 2013 tarihinde Bahçeşehir Üniversitesi Fazıl Say Salonunda saat: 09:00- 18:00 saatleri arasında gerçekleşecek konferansa katılmak için Yağmur Önay (0212) 381 54 43 ‘ ü arayabilir veya yagmur.onay@bahcesehir.edu.tr adresinde e-posta atabilirsiniz.

Sayfa Yükleniyor...