Rekabet çok, farklılaşmak şart

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, üniversitelerin fazla talep gören bölümleri arasında. Buna paralel olarak mezunları arasındaki rekabet de bir o kadar fazla. Dolayısıyla bu eğitimi veren üniversitelerin, mezunlarını sektöre bir adım önde başlatması için farklı yöntemler geliştirmesi gerekiyor.

Rekabet çok, farklılaşmak şart

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık hem yaratıcılığın hem de iletişimin yoğun olarak kullanıldığı meslek ve çalışanları için keyifli bir iş hayatı vaat ediyor. Bu nedenle, öğrenciler tarafından çok fazla rağbet görüyor.

Öğrencilere yaptığı kariyer danışmanlığıyla adından söz ettiren Nişantaşı Üniversitesi Kariyer ve Sektör İlişkileri Merkezi uzmanları, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık mezunlarını geniş bir iş alanının beklediğini belirtiyor. Bu mezunlar çok uluslu şirketler, reklam ajansları, şirketlerin halkla ilişkiler ve tanıtım departmanları, ulusal ve uluslararası haber servis kuruluşları, sosyal araştırma ve anket kuruluşları, iletişim programları, özel veya kamu kurumlarının halkla ilişkiler departmanları, yapım şirketleri gibi birçok alanda görev alabiliyorlar.

Üniversitelerin, öğrencilerini rekabet ortamında başarılı kılabilmek adına tüm bölümlerinde olduğu gibi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık eğitiminde de farklılaşması gerektiğini öne süren Kariyer ve Sektör İlişkileri uzmanları, Nişantaşı Üniversitesi’nin bu yönde bir aksiyon olarak eğitim sürecini belirlemeden önce sektör temsilcileriyle görüştüğünün altını çiziyor. 

Üniversitede ders programları sektör temsilcilerinin görüşleri doğrultusunda hazırlanıyor ve sektörün ihtiyaçlarına her anlamda cevap verebilecek profesyoneller yetiştiriliyor. Sektör temsilcileriyle kurulan ilişkiler sayesinde öğrencilere staj imkanı da sunularak iş bulma süreci kısaltılıyor. farklılaştıkça öğrenci farklılaşıyor, rekabet kısmen de olsa bertaraf edilebiliyor.

Sayfa Yükleniyor...