* 250 TL, 18 yaş erkek için Eko Sağlığım Kristal poliçesinin peşin fiyatıdır.

Türkiye’nin en büyük sigorta şirketi AXA SİGORTA, hastanede yatarak tedavi gerektiren sağlık giderlerini teminat altına alan ekonomik, aynı zamanda geniş kapsamlı “kristal planlarını” büyük ve etkin bir reklam kampanyası ile tüketicileri ile buluşturuyor.

Reklam kampanyasının ana sloganı “Yıllık toplam 250 TL den başlayan fiyatlar ile herkese bir sağlık sigortası” olarak belirlendi.

AXA SİGORTA, günümüz koşullarında yatarak tedavi gerektiren sağlık giderlerinin çok masraflı olduğunun, oysa AXA SİGORTA Kristal Planlar ile yatarak tedavi giderlerinin anlaşmalı sağlık kuruluşlarında %100 ve limitsiz olarak karşılandığının anlatıldığı reklam kampanyasını 23 Aralık 2009 tarihinden itibaren başta televizyon olmak üzere, radyo, basın ve web siteleri aracılığı ile tüketiciye ulaştırmayı hedefliyor.

AXA SİGORTA kristal planların amacı, gelecekte karşılaşılabilecek ciddi sağlık sorunlarının mali yıkımlara dönüşmesini engellemek.

Türkiye’de ilk kez tüketiciler www.axasigorta.com.tr web sitesinde yer alan fiyat alma sayfası ile sağlık sigortası fiyatını çok kolay bir şekilde görebilecekler.

Internet kullanmayı sevmeyen tüketiciler ise (0212) 444 2 333 numaralı telefonu arayarak fiyat alabilecekler. Fiyat almak için sadece TC kimlik numarası yeterli olacaktır.

Tüketicilerimiz 18 – 59 yaşları arasında ise AXA SİGORTA kristal planlarından birine sahip olabilir ve sağlıklarını güvence altına alabilirler. Ayrıca sağlık poliçesine eşini ve çocuklarını da dahil ederler ise “aile indirimi”nden de yararlanırlar.

REKLAM KAMPANYASI

Sigorta sektörüne öncülük eden AXA SİGORTA, yeni reklam kampanyasıyla tüketicilerine ulaşıyor. LEO BURNETT Reklam Ajansı tarafından hazırlanan reklam kampanyası, “Yıllık toplam 250 TL den başlayan fiyatlar ile herkese bir sağlık sigortası” sloganı ile kristal planların tanıtımını yapıyor.

Reklam kampanyası, günümüz koşullarında hastanede yatarak tedavinin çok masraflı olduğunu anlatıyor. Televizyon reklamında kalp ameliyatı olmak için hastaneye yatan ve AXA SİGORTA’dan sağlık sigortası olan Çetin Bey ile sağlık sigortası olmayan Metin Bey’in başından geçenler anlatılıyor.

AXA SİGORTA REKLAM KAMPANYASININ KÜNYESİ:

Reklam Veren: AXA SİGORTA

Reklam Ajansı: LEO BURNETT

Yaratıcı Ekip: İdil Akoğlu

Müşteri ilişkileri: Pelin Börklüoğlu, Özge Öncül

Bilgi için:

MERAL ÖZTÜRK

meralozturk@sigortacigazetesi.com.tr

Tel: 212 256 67 67

Faks: 212 256 34 33

AXA SİGORTA HAKKINDA

AXA SİGORTA Özet Verileri(*)

• 587 çalışan

• 3.998.113 adet poliçe sayısı

• 1.907 milyon TL toplam aktifler

• AXA SİGORTA 9 Bölge Müdürlüğü, 2 Bölge Temsilciliği ve KKTC Şube Müdürlüğü ile Türkiye’nin her yerinde hizmet vermektedir

• AXA SİGORTA’nın toplam ödenmiş sermayesi 337 milyon TL dir.

(*)(AXA SİGORTA 2008 Faaliyet Raporu)

AXA SİGORTA’NIN SEKTÖRDE FARK YARATAN ÖZELLİKLERİ

Tüm Türkiye’ye hizmet veren yaygın acente ağı

• 81 ilimizin 80’inde hizmet veren 1.700’ ü aşkın acente ve 1.700’ü geçen banka şubesi ile Türkiye’nin en yaygın acente ağına sahiptir.

Tüm Türkiye’ye ulaşan yaygın anlaşmalı sağlık kuruluşları

• Ülke çapına yayılmış 2.000’e yakın anlaşmalı sağlık kuruluşu ile hizmet vermektedir.

Hasarda 7/24 servis hizmeti

• Yılda 365 gün, günde 24 saat hasar anında kesintisiz ulaşılabilen 216 444 1 999 no’lu “Hasar İletişim Merkezi” ile müşterilere ihtiyaç duydukları her anda, çok hızlı hizmet verilmektedir.

Türkiye’nin her yerinde gerçek “müşteri bazlı tek fiyat” uygulaması

AXA SİGORTA bireysel sigorta ürünlerini müşteriye özel fiyatlandırma yaparak Türkiye’deki tüm dağıtım kanallarından aynı fiyatla satmaktadır. Bu yapı sigorta müşterilerinin AXA SİGORTA’ ya duyduğu güveni haklı çıkaran, sektörde fark yaratan uygulamalardan biridir.

Finansal olarak güçlüdür

• AXA SİGORTA sahip olduğu 1 Milyar TL’lik likidite avantajı ile büyük hasar ödemelerini hızla yaparak müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.

Vergide de Sektör Lideri

• AXA SİGORTA 2008 kurumlar vergisi listesinde ilk 100 şirket arasında 36. sırada yer almaktadır aynı zamanda da sigorta sektöründe de ödediği vergi ile lider konumundadır.

Yüksek Müşteri Memnuniyeti

• Tüketici memnuniyet anketi sonuçlarına göre AXA SİGORTA’dan sigorta yaptırılanların çok memnun olduğu gözlemlenmektedir.

Yüksek Acente Memnuniyeti

• Acente Memnuniyet anketi sonuçlarına göre AXA SİGORTA acentelerinin genel memnuniyeti % 88 olarak gerçekleşmiştir.

• Aynı ankette acentelerin % 90’ı “mesleğinize bugün başlasaydınız AXA SİGORTA acentesi olur muydunuz?” sorusuna EVET yanıtını vermişlerdir.

Yüksek Çalışan Memnuniyeti

• Her yıl yapılan çalışan memnuniyeti araştırması sonuçlarına göre, AXA SİGORTA çalışanlarının %94’ü şirketine yüksek motivasyon ile bağlıdır.

Euromoney’e Göre AXA SİGORTA “Türkiye’nin En İyi Sigorta Şirketi”

Euromoney tarafından yapılan araştırmaya göre “AXA SİGORTA “En İyi Sigorta Şirketi” ana kategorisinde ödül almanın yanı sıra, “En Yaratıcı Sigorta Şirketi”, “En İyi Fiyatlama Yapan Sigorta Şirketi” ve “Hasarı En İyi Çözümleyen Sigorta Şirketi” olmak üzere toplam 4 kategoride ödüle layık görülmüştür.

AXA SİGORTA TÜRKİYE’DE SEKTÖRÜNÜN EN BÜYÜĞÜ

AXA SİGORTA, sigorta sektörünün gerek elementer gerekse de hayat branşlarında prim üretimleri bakımından son yılların en başarılı kuruluşlarındandır.

2009 Ekim sonu rakamlarına göre elementer branşta 1.085 milyon TL prim üretimi ile %12,6 pazar payı ile sektörde lider konumundadır. Hayat branşında ise 56 milyon TL ile % 3,7 pazar payına ulaşmıştır.

AXA SİGORTA Sektörde En Çok Kar Eden Şirkettir…

Toplam sektör teknik karlılığında AXA SİGORTA’nın payı 2008 yılında %26,2 dir.

DÜNYADA AXA GRUBU:

AXA Grubu, dünyada sigorta sektöründe en büyük 3. şirket konumundadır.

AXA Grubu’nun, müşterilerinin her türlü ihtiyaçlarına cevap verebilmeyi hedefleyen “Finansal Koruma” konusundaki faaliyetleri sigorta, kişisel koruma, birikim ve gayrimenkul planlama alanlarını kapsamaktadır.

Bugün dünyada 80 milyon kişi ve kurum, AXA çatısı altında ailelerini, çalışanlarını ve mallarını güvence altına almakta ve kişisel ve ticari varlıklarını yönetmektedir.

AXA, Temmuz 2009 – Mart 2010 tarihleri arasında gerçekleşmekte olan “Fransa’da Türk Mevsimi” organizasyonun ana sponsorudur. Ayrıca AXA CEO’su Henri de Castries bu organizasyonun Fransız Eş Başkanlığını yürütmektedir.

AXA Özet Verileri(*)

• 80 milyon müşteri

• 214.044 çalışan ve acente

• 91,2 milyar avro ciro

• 3,6 milyar avro faaliyet gelirleri

(*)(AXA Faaliyet Raporu 2008

AXA dünyada toplam 48 ülkede faaliyet göstermektedir.

AVRUPA ASYA PASİFİK K.AMERİKA AFRİKA ORTA DOĞU

Almanya Avustralya ABD Fas Bahreyn

Avusturya Japonya Kanada Fil Dişi Sahilleri Lübnan

Belçika Çin Meksika Gabon Umman

Çek Cumhuriyeti Hong Kong Kamerun Katar

Fransa Yeni Zelanda Senegal Suudi Arabistan

Hollanda Singapur B.Arap Emirlikleri Endonezya

İngiltere Malezya

İrlanda Tayvan

İspanya Tayland

İsviçre Filipinler

İtalya Hindistan

Macaristan Güney Kore

Monako

Lüksemburg

Portekiz

Polonya

Slovak Cumhuriyeti

Türkiye

Yunanistan

Ukrayna