Coca-Cola'dan 'Tadını Çıkar' sloganı ile 'değerli marka' vurgusu

Dünyanın en değerli içecek markası Coca-Cola, 2016 yılı reklam stratejisini 'tek marka' üzerine kurdu. Amaç, her gün milyonlarca insanın içtiği Coca-Cola'nın damak zevkini ön plana çıkarmak

ntv.com.tr 15.02.2016 - 15:45

Coca-Cola'dan 'Tadını Çıkar' sloganı ile 'değerli marka' vurgusu
Coca-Coca reklamlarında artık 'Diet, Zero, Light' gibi ayrımlar olmayacak.
Coca-Coca reklamlarında artık 'Diet, Zero, Light' gibi ayrımlar olmayacak.

Dünyanın dördüncü (içecek sektöründe birinci) en değerli markası Coca-Cola, yeni global reklam kampanyasının ana stratejisiyle ilgili ayrıntıları Avrasya ve Afrika ülkeleri için düzenlenen bir lansman ile tanıttı. Coca-Cola’nın yeni dönem için “Taste the Feeling” sloganı ile (Türkiye’de “Tadını Çıkar”) duyurduğu yeni iletişim stratejisi Dubai’deki etkinlikte şirketin Pazarlama Başkanı Marcos de Quinto tarafından anlatıldı. Yeni dönemde Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero ve Coca-Cola Life’ı ilk defa ikonik Coca-Cola markası altında birleşecek ve ‘Tek Marka’ olarak konumlanacak. Quinto’nun verdiği bilgilere göre, “Tadını Çıkar” kampanyasıyla ürün, kreatif çalışmaların merkezine oturtulurken, bu çatı altında aslında seçilen herhangi bir Coca-Cola içme deneyimi ve keyfi de kutlanıyor. “Tadını Çıkar” global kampanyasıyla Coca-Cola tüketicilere, damak zevklerine ve yaşam tarzlarına en uygun Coca-Cola’yı seçebilmelerini sağlamak için sunduğu seçeneklere  de vurgu yapıyor.

TEK MARKA: BUZ GİBİ COCA-COLA

Coca-Cola’nın yeni reklam stratejisinde “Her gün, dünyanın dört bir yanındaki milyonlarca insan buz gibi bir Coca-Cola’ya uzanıyor.” diyen Coca-Cola Şirketi Pazarlama Başkanı Marcos de Quinto, sözlerine şöyle devam ediyor: “Yeni ‘Tek Marka’ yaklaşımımız Coca-Cola marka değerini, Coca-Cola Ticari Markasını taşıyan tüm ürünler ile paylaşarak, tüketicilerimize daha net bir rota ile seçenek sunma taahhüdümüzü daha da güçlendirecek. Bu, tüm Coca-Cola ürünlerine yapılan ve herkesin ister kalorili ister kalorisiz, ister kafeinli ister kafeinsiz, buz gibi bir Coca-Cola’nın ne kadar özel olduğunu ortaya koyan güçlü bir yatırım.”

Yeni kampanyada sosyal ağlar da yaygın olarak kullanılıyor. Bunlardan biri de Instagram.
Yeni kampanyada sosyal ağlar da yaygın olarak kullanılıyor. Bunlardan biri de Instagram.

TV'DEN DİJİTALE 360 DERECE TANITIM

2016 yılında, global olarak tüm pazarlarda farklı zamanlarda hayata geçirilecek olan “Tadını Çıkar”, aşağıdaki gibi birçok farklı unsur üzerinden tüketici ile buluşacak:

  • 10 Televizyon reklamı
  • 100’den fazla kampanya fotoğrafı
  • Yeni görsel kimlik sistemi
  • Yeni müzik ve sesli imza
  • Paylaşılabilir ve kişiselleştirilebilir dijital deneyim

10 FARKLI AJANS ÇALIŞTI

Geliştirme sürecini başlatmak amacıyla 10 farklı ajanstan global yaratıcı zekaları bir araya getiren Coca-Cola, sonunda kampanya kapsamında üretilen 10 Televizyon Reklam Filmi için Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo ve Oglivy & Mather New York’ta karar kıldı. Spotlar izleyiciye, insanların buz gibi Coca-Cola’nın keyfine varırken paylaştığı günlük hayattan hikaye, duygu ve deneyimlere anlık ama samimi bakışlar sunuyor. Her reklamın sonunda, Coca-Cola markasını taşıyan ürün ailesi, tek vücut halinde ünlü kırmızı Coca-Cola diski altında birleşiyor.

TELEVİZYONLAR İÇİN ÖZEL COCA-COLA MARŞI

Baş televizyon reklamı “Anthem” (Marş-Mercado-McCann), arkadaşlar ile buz pateni yapmak, ilk randevu ve ilk aşk gibi, bir dizi sıradan anın Coca-Cola ile birleştirilmesini işliyor. Spot, 2016 yılında tüm pazarlarda gösterime girecek.

Marş Türkiye'deki TV'lerde Türkçe sözler ve "Tadını Çıkar" teması ile yayınlanıyor.

Sayfa Yükleniyor...