Garanti Bankası, kullanıcıları internet bankacılığına yönlendirdiği projesiyle, yaratıcı pazarlama projelerinin ödüllendirildiği Epica ve MMA (Mobil Pazarlama Ödülleri) yarışmalarında ödül aldı.

Bankadan yapılan yazılı açıklamaya göre, 2 milyonu aşkın internet bankacılığı müşterisi bulunan Garantinin, internet bankacılığı kullanımını artırmak amacıyla oluşturduğu kampanya, Epica'da ''Doğrudan İletişim'' kategorisinde gümüş ödüle, MMA kapsamında ise altın ödüle ve EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) Bölgesinde ''Doğrudan İletişim'' ödülüne layık görüldü.

İnternet, mobil ve çağrı merkezi gibi farklı kanalların entegre kullanıldığı kampanyanın teknik altyapısı Garanti Teknoloji ve dijital ajans Rabarba'nin birlikte çalışması sonucu oluşturuldu.