Lufthansa Havayolları'ndan yapılan açıklamaya göre, 1 Ağustos itibariyle Lufthansa Türkiye Genel Müdürlüğü görevine getirilen Stefan Löcherbach, bu görevin yanı sıra Swiss International Airlines ile Austrian Airlines satışlarından da sorumlu olacak.

Löcherbach, ayrıca Frankfurt merkezindeki yönetim kadrosunda yeni bir görev üstlenecek olan Bea Berke'nin yerini alacak.

Lufthansa'nın Güneydoğu Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Satış ve Hizmetlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Carsten Schaeffer, İstanbul'da düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, Löcherbach'ın hızla gelişmekte olan pazarlara ilişkin zengin deneyime sahip olduğunu belirtti.

Löcherbach'ın çalkantılı dönemlerde ve hızlı büyüyen pazarlarda satışları ne denli başarılı bir şekilde yönetilebileceğini kanıtladığına dikkati çeken Schaeffer, "Türkiye günde toplam 13 uçuşla gerek Lufthansa gerekse Lufthansa Grubu bünyesindeki havayolu şirketleri için çok önemli bir pazar oluşturuyor. Her yıl İstanbul, Ankara ve İzmir kentlerinde yeni yolcu rekorlarına imza atmaktayız. Bu güçlü ekip çalışması ve Türk müşterilerimizin bize gösterdikleri sadakat için minnettarız" değerlendirmesinde bulundu.

Löcherbach ise sundukları ürünlerde ilginç değişikliklere tanık olduklarını vurgulayarak, şunları kaydetti:

"Uçakta sunulan hizmetlerimizi sürekli geliştirmek suretiyle Lufthansa'nın Avrupa'nın lider havayolu şirketi olarak üstlenmiş olduğu rolü, daha da güçlendireceğiz. Gerek satışlarımızı geliştirmek için yoğun çalışmalar gerçekleştiren deneyimli ekibimiz gerekse havaalanlarındaki operasyon uzmanlarımız, seyahat acenteleri, kurumsal yöneticiler ve elbette önde gelen müşterilerimizle doğrudan uzun süreli ilişkiler oluşturmuş bulunuyorlar ve bundan sonraki çalışmalarımızda da bu değerli kazanımlardan yararlanacağız."

Öte yandan, Lufthansa bin gün boyunca ürünlerini geliştirmek için her gün 1 milyon Euro yatırım gerçekleştirecek.

Yeni First ve Business Class hizmetlerinin geliştirilmesi, FlyNet (uçakta internet bağlantısı) sisteminin kurulması, merkez havalimanları ve önemli uluslararası havalimanlarında yeni salonlar açılması, uzun mesafe uçuşlarında yeni bir catering konseptinin uygulamaya geçirilmesi ve çocuklara yönelik hizmet programının başlatılması da bu yatırımlar arasında yer alacak.