Reklam, medya ve akademi dünyası bu zirvede buluştu

Reklamcılık Vakfı tarafından, Reklamverenler Derneği işbirliğiyle düzenlenen “Media 4.0: Değişim x Bağlantı x İçerik” başlıklı Media Summit Türkiye etkinliğinde reklam, medya ve bağlantılı sektör temsilcileri bir araya geldi.

Reklam, medya ve akademi dünyası bu zirvede buluştu

Reklamcılık Vakfı tarafından, Reklamverenler Derneği işbirliğiyle düzenlenen Media Summit Türkiye, İstanbul Zorlu PSM’de gerçekleştirildi.

Zirvede, medya planlama ve satın alma ajansları ile reklamverenler, medya kuruluşları ve akademik dünya temsilcileri buluştu.

“Medya 4.0” ana temasıyla düzenlenen Media Summit Türkiye’nin açılışını Reklamcılık Vakfı Başkanı Lize Karaboğa ve Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura yaptı.

Reklamcılık Vakfı Başkanı Lize Karaboğa açılış konuşmasında şunları söyledi: “STK’lar arasında misyonu eğitim olan tek tüzel yapı olarak, 4 yıl önce medya planlama alanına yönelik bir etkinlik yapmak, medya ajanslarını da içerecek şekilde eğitim portföyünü genişletmek üzere yola çıktık. Media Summit’in ülkemizin tek özgün içerikli, medya planlama etkinliği olmasından gurur duyuyoruz” dedi.

Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura ise konuşmasında; medya ve reklam sektörlerinin gelişimini her yıl istikrarlı adımlarla sürdürdüğünü belirterek: “Medyayı düşünenleri, planlayanları, yönetenleri ve markaları bu zirvede buluşturmaktan mutluluk duyuyoruz. için yaşamsal bir role sahip olan reklam ve medya dünyasını daha iyi anlamak, sektörümüzün bugün geldiği noktaya tanık olmak, yaşanan değişimin getirdiği fırsatları zamanında değerlendirmek, iş yapış biçimlerini derinden etkileyen ve dönüştüren yeni trendleri anlamak için bir araya geldik. Medya harcamalarının 7.6 milyar TL seviyesine ulaştığı ülkemizde önümüzdeki dönemde sektör derneklerinin birleştiği Reklam ve İletişim Federasyonunun kurulması için görüşmelere başladık” diye konuştu.

Sayfa Yükleniyor...