“Drum Magazine” tarafından 2016 yılında Ingiltere’nin mobil pazarlama alanında en etkili 50 ismi arasında gösterilen Paul Berney, 27 yıllık deneyimi ile mobil pazarlama alanında global ölçekte adı geçen fikir liderlerindendir. Berney, son 10 yılda 40’ı aşkın ülkede konuşmacı olarak yer aldığı 290 farklı etkinlikte 43.000 kişi tarafından izlenmiştir.

Global Mobil Pazarlama Derneği MMA (Mobil Marketing Association) EMEA bölge başkanı olarak çalışırken yine MMA Amerika bölge başkanı olarak görev yapan Michael Becker ile 2014 yılında Mcordis adında mobil pazarlama alanında hizmet veren bir danışmanlık şirket kurdu.

Danışmanlık kariyeri sırasında edindiği gözlemlere dayanarak pazarlamacıların yeni nesil müşteriyi ve teknolojiyi anlamak, temas kurmak ve onlara özel çözümler üretmek gibi başlıkların en çok talep edilen konular haline gelmesiyle bu ihtiyaç özelinde bir servis geliştirmeye karar verdiler. Böylece TCM (The Connected Marketer)’ın kuruluşunu internet üzerinden duyurdular. Websiteleri’de yayınladıkları, mobil pazarlamanın temelini anlatan “The Connected Marketer Fundamentals”a dünyada üzerinde bu alanda çalışan birçok kuruluşa ve iş/eğitim çeverelerine rehber olarak büyük ilgi gördü.

The Connected Marketer Türkiye İş Ortağı Agency SO.HO

TCM’in Türkiye ayağını hayata geçiren Neslihan Uçar Çadırcı ve Elvin Altun Noyan yıllarca Turkcell’in markalara sunduğu pazarlama ürünlerini geliştiren ve projelendiren ekiplerinde yönetici olarak görev alan, 10.000’den fazla projeye imza atmış, 50’den fazla ödüllü proje sahibi Türkiye Pazarlama camiasının yakından tanıdıkları isimlerden.

MMA Türkiye kurucu ve eski başkanı Elvin Altun Noyan ve Neslihan Uçar Çadırcı Global Mobil Pazarlama Derneği MMA (Mobil Marketing Association) döneminden tanıştıkları The Connected Marketer Institude’un çalışmalarını yakından takip eden ve Türkiye’nin bu konudaki ihtiyaçlarını bilen profesyoneller olarak ilk adımı attılar. Bugün Türkiye’nin önde gelen markalarına danışmanlık, eğitim ve performans bazlı dijital pazarlama çözümleri sağlayan ajansı Agency SO.HO’yu kurarak aynı zamanda bu enstitünün Türkiye’de faaliyet göstereceği yapıyı hazırlamış oldular.

The Connected Marketer Hangi Alanlarda Çalışır?

The connected Marketer (TCM), yeni nesil sürekli online bir deneyime sahip olan müşterilerin fiziksel, dijital, duyusal ve duygusal ihtiyaçlarını anlamak ve markaların bu ihtiyaçlara cevap verebilmesi için tasarlanan bir pazarlama ve eğitim modülüdür. Global manada American Express, Best Buy, Sony Nintendo, Illy, Walt Disney gibi dev kurumların bulunduğu 40’ın üzerinde müşteriye hizmet veren The Connected Marketer Institude, markaların ihtiyaçlarına yönelik eğitimler ve iş verimliliği, müşteri deneyimi, karlılık artışı gibi çıktılar sağlayan müşteri yolculuğu harita analizi (customer journey mapping) gibi uygulamaları hayata geçirmektedir.

Danışmanlık ve eğitim gibi alanların yanı sıra enstitünün bir insiyatifi de pazarlamacıları ve pazarlama teknolojileri sağlayan firmalarının aynı dili konuşup, birbirlerini daha iyi anlamalarını sağlayan ve ihtiyaca yönelik çözümlerin hayata geçmesini olanak verecek bir kurul platformu “advisory board”u hayata geçirmektir. 24 Ocak 2017’de Silicon Valley’de gerçekleşecek olan “The Connected Marketer Summit”de IKEA, Amazon, Ebay, Disney gibi Connected Marketer liderlerinin konuşmaları ve Global Advisory Board oluşumu lanse edilecekdir.

TCMI, Türkiye’de dünyadan önce lanse ederek bir ilke imza atılacak.

19 Aralık’ta Soho House Istanbul’da The Connected Marketer Institude, Türkiye’nin önde gelen markalarının CMO’larına be basın mesuplarına özel bir lansmanla tanıtılacak. yaklaşım katılımcı markalara ve önde gelen eğitim kuruluşlarına birebirde aktarılacak, dünyadaki iyi örnekler ve yapılan uygulamalar sonuçları ile paylaşılacaktır. Bu oluşum Türkiye’de dünyadan önce lanse edilerek bir ilke imza atılacak. Dijitalleşme endekslerinde ülke olarak üst sıralarda yer alan Türkiye’nin pazarlamacılarının da bu oluşuma ilgi duyacağı öngörülüyor.