Siyasi krizlerden en çok etkilenen sektörlerden biri de turizm.

Türk firmaların yurt dışında büyümesi ve aracı firmaların aradan kaldırılmasının çözüm yolları arasında gösterildiği haber, Hürriyet gazetesinden Burak Coşan imzası taşıyor. 

Haberde görüşleirne yer verilen turizmci Ayşin Arca, tüketiciye direkt ulaşılmasının önemine vurgu yaptığı değerlendirmesinde, ilginç bir örnek paylaşmış. İşte Arca'nın aktarımları: 

"Rahip Brunson'un hapis olduğu dönemde ABD'de kiminle konuşsam 'Aa Trump neden sizinle uğraşıyor?' diye soruyorlardı. Yani bize 'Neden Brunson'u tutuyorsunuz?' demediler. 'Neden devamlı sizin hakkınızda Trump tweet atıyor?' diye sordular. Orada gördük ki Trump'ın tweet atması aynı zamanda ülkemiz için bir reklam olmuş.

Biz de ABD din adamlarını bu kadar önemsiyorsa 'Ülkemizde Hıristiyanlar için 13 tane hac alanı var. Buraya gelsinler' dedik. Deneme amaçlı kampanya başlattık, reklam hazırladık; Facebook ve Google 'da ABD tüketicisine sunduk. 2 günde 10 bin rezervasyon aldık... 2019'da bu kişileri ve artı 150 bin kişiyi Türkiye'ye getirmeyi hedefliyoruz."