Vestel yeni iletişim stratejisini ve marka yüzünü açıkladı

Vestel, yeni dönem iletişiminde marka yüzü olarak Beyazıt Öztürk'ü seçtiğini duyurdu. Yeni iletişim stratejilerinin uzun soluklu bir değişimin başlangıcı olduğunu ifade eden Vestel CEO'su Turan Erdoğan, "Teknolojilerimiz her eve girsin, herkese ulaşsın, hepimizin daha konforlu anları, daha güzel günleri olsun diye, durmadan çalışıyor, en iyiyi, en yeniyi arıyoruz. Bu yolda karşımıza çıkacak her engeli de 'Vestel’le Olur, Neden Olmasın?' diyerek aşıyoruz" açıklamasında bulundu.

Vestel yeni iletişim stratejisini ve marka yüzünü açıkladı

Vestel’in yeni iletişim stratejisinin detayları açıklandı. Buna göre markanın yeni yüzü Beyazıt Öztürk oldu. Yeni iletişim stratejilerini “Vestel’le Olur, Neden olmasın?” olarak belirlediklerini kaydeden Vestel CEO’su Turan Erdoğan, stratejinin temelinde Vestel’in sahip olduğu üretim, Ar-Ge ve tasarım gücünün olduğunu belirtti.

Vestel yeni iletişim stratejisini ve marka yüzünü açıkladı - 1 Vestel CEO'su Turan Erdoğan

"OLMAZ" DİYENLERE CEVABIMIZ: NEDEN OLMASIN?

Erdoğan, "En son teknolojilerle donatılmış üretim tesisimiz, durmadan geliştiren Ar-Ge ve inovasyon ekiplerimiz, yenilikçi tasarımlarımız ile tüketicilerimizin ihtiyaçlarına hızla yanıt verebiliyoruz" dedi.

Vestel'in küresel ölçekte bir teknoloji şirketi olduğunu vurgulayan Erdoğan, "Trendleri takip eden değil öncülük eden bir vizyonumuz var. Bu doğrultuda da yaptığımız çalışmalarla her zaman en yeni ve en iyi teknolojiyi tüketiciyle ilk buluşturan marka olma hedefimiz var. Her adımımızla kendimizi aşıp, başarı çıtamızı yükselterek, tüketicimizin taleplerini en iyi, en hızlı ve en güvenli şekilde karşılamaya odaklanıyoruz.

Günümüzde tüketicilerin, özellikle Z Kuşağı'nın, markaların onların hayatlarını daha iyi hale getirmeleri beklentisi var. Biz de onların en iyisini hak ettiğini düşünüyoruz. Ekibimizle kurduğumuz her tasarım hayaline 'Neden olmasın?' diye başlıyoruz ve büyük bir çoğunlukla hayallerimizi gerçekleştirip 'Vestel’le olur' diyebileceğimiz bir noktaya ulaşıyoruz. Gelecek dönemde de tüketicimizin hayallerini gerçekleştirecek yeni ürün ve hizmetleri hayata geçirmeye devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

'Neden olmasın?' yolculuklarında Beyazıt Öztürk ile birlikte olmaktan mutluluk duyduklarını ifade eden Erdoğan, "Beyazıt Öztürk bizden, samimi, güvenilir, ailemizden biri. Yenilikçi hizmetlerimiz, inovatif ürünlerimiz ve insanların hayatına dokunarak yaratmayı arzuladığımız faydayı en iyi onun anlatabileceğini düşündük. Bu yeni yol arkadaşlığının tüm taraflar için hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

Vestel yeni iletişim stratejisini ve marka yüzünü açıkladı - 2

"BU YIL BİRÇOK SÜRPRİZLE KARŞINIZDA OLACAĞIZ"

Vestel’in yeni mottosunun kendisiyle tamamen örtüştüğünü ve Vestel’in yeni reklam yüzü olmaktan büyük mutluluk duyduğunu dile getiren Beyazıt Öztürk ise, "Vestel, Türkiye’nin adını dünyanın dört bir yanına ulaştıran küresel bir marka. Öyle ürünler var ki, birine bahsettiğinde 'Bu kadar da olmaz' diyebiliyor. Ama inanın Vestel’le olur.

Manisa'da yer alan, dünyanın en büyük fabrikalarından biri Vestel City’i ziyaret ettiğimde bunu çok iyi anladım. Üretim teknolojilerinden, geliştirdikleri ürünlere kadar hepsinden çok etkilendim. Birlikteliğimizin güzel başlangıçlara vesile olmasını diliyorum. Vestel ile birlikte 2021 yılında birçok sürprizle karşınızda olacağız" şeklinde konuştu.

Sayfa Yükleniyor...