Yurt içi ve yurt dışı iştirakleriyle Türkiye'nin önemli grup şirketleri arasındaki Ziylan Grup Yönetim Kurulu Üyesi ve ikinci kuşak temsilcisi Mahmut Ziylan, 2023 hedefi olarak 10 global markadan biri haline gelmeyi hedeflediklerini söylerken; bu hedef doğrultusunda sürdürülen çalışmalar neticesinde bünyesine güçlü markalar kazandırıp güçlenerek yollarına devam ettiklerini belirtiyor.

2016'da Avrupa'nın en büyük ikinci ayakkabı perakende ağına sahip HR Grup ve iştiraki RENO mağazalarını satın alarak Avrupa'da güçlenen Ziylan Grup, 2012 yılında da İtalya'nın dördüncü büyük ayakkabı markası Lumberjack'ı bünyesine kazandırdı. Yurt içinde ve yakın bölgede FLO markasıyla faaliyetlerini sürdüren grubun 2023 yılına kadarki stratejileri en iyi global markalar arasına girmek.

SATIN ALMALAR DEVAM EDECEK

Mahmut Ziylan her şirketin kendi içinde büyümesinin sektör büyümesine katkı sağladığı ve bu büyümenin ülke ekonomisini güçlendirdiğini belirtirken, Ziylan Grup ailesine yeni isimler katılmaya devam ediyor.

Türkiye’de ve yurt dışında FLO Mağazaları ile geniş bir kitleye ulaşan Ziylan Grup, 2012 yılında İtalya’nın en hızlı büyüyen ayakkabı mağazalarından biri olan ve aynı zamanda da ülkenin dördüncü büyük ayakkabı markası olan Lumberjack’i bünyesine kazandırdı. 2016 yılında da Avrupa’nın en büyük ikinci ayakkabı perakende ağına sahip HR Grup ve iştiraki RENO mağazalarını satın alarak Avrupa’da daha da güçlendi.

GAYRİMENKUL, GIDA VE KİMYA SEKTÖRÜNDE DE TAM GAZ DEVAM

Gayrimenkul sektöründe ise son zamanların gündemdeki projelerinden olan Watergarden İstanbul, Kazlıçeşme’de yükselen Büyükyalı, Sultanbeyli’de yer alan Atlas Park AVM, ve Adana’daki ParkAdana AVM projeleri ile adını sıkça duyuruyor.
Türkiye’nin yurt içinde ve yurt dışında faaliyet gösteren önemli gruplarından olan Ziylan Grup aynı zamanda kimya ve gıda gibi sahalarda da iştiraklere sahip. 50 yıldır Ziylan Taban ve Kimya ile günlük 150 bin çift taban üretimin gerçekleştiren Ziylan Grup bir yandan da dondurulmuş gıda sektöründe yer alan markası Sanpa ile bu sektörün aranılan markalarından olmaya devam ediyor.

14 BİN KİŞİYE İSTİHDAM SAĞLIYOR

Toplamda 14 bin kişiye istihdam sağlayan Ziylan Grup, bunun 9 bin 500 kadarının Türkiye ve İtalya’da olduğunu belirtiyor. Şirket tarafından sağlanılan istihdam, yeni mağazaların açılması ve marka satın almaların gerçekleşmesiyle 2018’de daha artış gösterecek.