Türkiye’de gayrimenkul yatırımında yabancıların aldığı pay her geçen gün artarken, yaşamın başladığı markalı konutlarda çok kültürlülük dikkat çekiyor. Yabancı komşularıyla birlikte markalı konutlarda hayatını sürdürenler kozmopolit bir site yaşantısı deneyimliyor. Bu gelişmelerle birlikte gayrimenkul geliştiricisi şirketler yeni bir uygulamaya imza atıyor. Şirketler artık 'gizli sosyologlar'la site içi sosyal hayatı inceliyor.

AĞAOĞLU İKİ AYDIR BU RAPORLARI İNCELİYOR

Konut projelerinde meydana gelen çok kültürlülüğü yönetmek adına ilk adımı atan şirket, Ağaoğlu Şirketler Grubu oldu. “Gelecekte sitelerimizi nasıl daha yaşanabilir kılarız?” sorusuna yanıt arayan Ağaoğlu Şirketler Grubu, profesyonel bir bakış açısıyla sosyologlarla çalışma yoluna gitti. Yaklaşık iki aydır Ağaoğlu’na ait konutlarda “gizli sosyolog”ları ağırlayan şirket, sosyologların gözlemlerinden oluşan raporları incelemeye alıyor. Ortaya çıkan değerlendirmeler Ağaoğlu Şirketler Grubu’nun konut projelerine değer katıyor.

HABERİN AYRINTILARI zingat.com'DA