Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2021 yılına ilişkin "Türkiye'nin En Değerli Markaları-Turkey 100" çalışmasını tamamladı. Marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, Türkiye'nin en değerli markalarını sıraladı. İşte ilk 20... 2021 Sıra: 20 2020 Sıra: 20 Marka değeri: 338 milyon dolar MARKA: DenizBank 2021 Sıra: 192020 Sıra: 30 Marka değeri: 370 milyon dolar MARKA: Aselsan 2021 Sıra: 182020 Sıra: 18 Marka değeri: 399 milyon dolar MARKA: Anadolu Efes 2021 Sıra: 172020 Sıra: 14 Marka değeri: 415 milyon dolar MARKA: Opet 2021 Sıra: 162020 Sıra: 19 Marka değeri: 421 milyon dolar MARKA: Halkbank 2021 Sıra: 152020 Sıra: 15 Marka değeri: 451 milyon dolar MARKA: Ülker 2021 Sıra: 142020 Sıra: 17 Marka değeri: 509 milyon dolar MARKA: VakıfBank 2021 Sıra: 132020 Sıra: 12 Marka değeri: 541 milyon dolar MARKA: BSH 2021 Sıra: 122020 Sıra: 13 Marka değeri: 617 milyon dolar MARKA: Bim 2021 Sıra: 112020 Sıra: 16 Marka değeri: 709 milyon dolar MARKA: Vestel 2021 Sıra: 102020 Sıra: 10 Marka değeri: 787 milyon dolar MARKA: Ford Otosan 2021 Sıra: 92020 Sıra: 6 Marka değeri: 789 milyon dolar MARKA: Türk Telekom 2021 Sıra: 82020 Sıra: 9 Marka değeri: 836 milyon dolar MARKA: Yapı Kredi 2021 Sıra: 72020 Sıra: 7 Marka değeri: 917 milyon dolar MARKA: Akbank 2021 Sıra: 62020 Sıra: 2 Marka değeri: 952 milyon dolar MARKA: Ziraat Bankası 2021 Sıra: 52020 Sıra: 4 Marka değeri: 1 milyar 61 milyon dolar MARKA: Turkcell 2021 Sıra: 42020 Sıra: 3 Marka değeri: 1 milyar 190 milyon dolar MARKA: Garanti BBVA 2021 Sıra: 32020 Sıra: 8 Marka değeri: 1 milyar 193 milyon dolar MARKA: İş Bankası 2021 Sıra: 22020 Sıra: 5 Marka değeri: 1 milyar 585 milyon dolar MARKA: Arçelik 2021 Sıra: 12020 Sıra: 1 Marka değeri: 1 milyar 605 milyon dolar MARKA: Türk Hava Yolları