911 GT3’ün lansmanı Porsche Performance Day'de yapıldı

ntv.com.tr

Porsche Türkiye tarafından basın mensuplarının Porsche modellerini daha yakından deneyimlemesi için Porsche Performance Day, İstanbul Park’ta Pirelli Türkiye işbirliği ile düzenlendi. Etkinlikte, Yeni 911 GT3’ün de Türkiye lansmanı gerçekleştirildi.

  • 1

    Porsche Türkiye tarafından basın mensuplarının Porsche modellerini daha yakından deneyimlemesi için Porsche Performance Day, İstanbul Park’ta Pirelli Türkiye işbirliği ile düzenlendi. Etkinlikte, Yeni 911 GT3’ün de Türkiye lansmanı gerçekleştirildi.

  • 2

    Aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 26 ülkenin dahil olduğu Porsche Orta ve Doğu Avrupa bölgesi (PCEE), müşterilerine ve medya mensuplarına yönelik ileri sürüş eğitimleri düzenlemek üzere İstanbul ’da hayata geçirdiği Porsche Driving Center’da Pirelli’nin desteğiyle düzenlenen Porsche Performance Day’de katılımcılar gün boyu Porsche ve Pirelli keyfini yaşadı. 

  • 3

    Porsche’nin performans modellerinin limitlerine kadar test edildiği Porsche Performance Day’de, pist, slalom ve ani şerit değiştirme etaplarında markanın sürüş dinamikleri ve sürüş teknolojileri deneyimlendi. 

  • 4

    HER YIL ORTALAMA 300 KİŞİYİ AĞIRLIYOR

    2015 yılında PCEE ve İstanbul Park arasında gerçekleştirilen işbirliğiyle, 3 milyon Euro’luk bir yatırımla hayata geçirilen Porsche Driving Center, bugüne kadar 26 farklı ülkenden 3500’den fazla kişiyi ağırladı.

    Sürüş Merkezinde üç farklı eğitim paketinin müşterilerine sunulduğunu söyleyen Porsche Satış ve Pazarlama Müdürü Selim Eskinazi, “Eğitim paketlerinden ilki, günde yaklaşık 50 misafirin katılımıyla gerçekleştirilen Porsche on Track Sürüş Günleri. Porsche on Track Sürüş Günleri’nde, katılımcılara slalom, frenleme, pist ve arazi sürüşü gibi çeşitli parkurlarda eğitimler veriliyor.

  • 5

    Diğer bir paket ise, Porsche Performance Day. Bu eğitimi Porsche on Track Sürüş Günü‘nden ayıran en büyük özellik, performans odaklı ve sadece spor otomobiller ile gerçekleştiriliyor olması.

  • 6

    Son paket ise Advanced Porsche on Track. Bu paketi ileri sürüş teknikleri eğitimi almak ve daha fazla performans odaklı sürüş deneyimi yaşamak isteyen misafirlerimiz tercih ediyor. Bu etkinliğimizi Performance Day’dan ayıran en büyük özellik iki sürüş gününden oluşması ve pist sürüş süresinin çok daha fazla olması.

    2017 yılında eğitimlere katılmanın bedeli Porsche on Track için 1.250 TL + KDV, Performance Day eğitimi için 2.500 TL + KDV ve Advanced Porsche on Track için 4.000 Euro + KDV“ dedi.

  • 7

    TOPLAM 4 MİLYON EUROLUK ARAÇ PARKI

    Porsche Sürüş Merkezi’nde daimi olarak 29 Porsche araç yer alıyor. Yaklaşık 4 milyon Euro değerindeki araç parkında 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, 911 Targa 4S, 911 Turbo S, 718 Boxster, 718 Cayman, Panamera 4S, Panamera 4S Dizel, Panamera 4 E-Hybrid, Panamera Turbo ve Panamera Turbo S E-Hybrid modelleri bulunuyor. Ayrıca Türkiye’de de satışa sunulacak ve lansmanı gerçekleşen Yeni 911 GT3 de araç parkında yerini aldı. 

  • 8

    YENİ 911 GT3 YARIŞ PİSTLERİNDE DOĞDU

    Yarış otomobilleriyle aynı test pistinde geliştirilen ve aynı üretim bandında üretilen Porsche’nin motor sporları teknolojisi bir kez daha yola hazır bir spor otomobille buluştu.

  • 9

    Yeni Porsche 911 GT3, motor sporlarına özgü bir performans, sistematik hafif bir gövde ve dizginlenmemiş bir sürüş deneyimi sunuyor. Bu en yeni versiyonun kalbinde, dört litrelik bir motor bulunuyor: 500 beygir gücündeki bu inanılmaz motor, 911 GT3 Cup safkan yarış otomobilinde bulunan versiyonla hemen hemen aynı. Arka akstan yönlendirmeli ve hafif tasarıml�� şasi de motor gücünü üst düzey sürüş dinamiklerine dönüştürmek için yeniden tasarlandı.

  • 10

    911 GT3 SAHİPLERİ, PİSTE DE ÇIKIYOR

    Porsche 911 GT3 sürücülerinin büyük çoğunluğu spor otomobillerini yarış pistinde de kullanmayı tercih ediyorlar. 3,88 kg/kW (2,86 kg/hp) güç-ağırlık oranı sayesinde yeni 911 GT3 de gerçek karakterini yarış pistinde ortaya çıkarıyor. Özellikle 911 GT3 için uyarlanmış yedi vitesli ve çift kavramalı PDK şanzımanın standart olduğu bu iki koltuklu otomobil, deposu tam doluyken 1.430 kilogramağırlığa sahip ve 0’dan 100 km/h hıza 3,4 saniyede çıkabiliyor. 

  • 11

    Otomobilin azami hızı ise 318 km/h. Katıksız bir sürüş deneyimini tercih edenler için Porsche yeni 911 GT3’ün manuel, altı vitesli bir alternatifini de sunuyor. Manuel vitesli versiyon 0’dan 100 km/h hıza 3,9 saniyede ulaşıyor, azami hızı ise 320 km/h.
  • 12

    TERZİ İŞİ LASTİK; P ZERO

    Pirelli’nin Porsche Performance Day‘de kullandığı lastiklerinin önemli bir çoğunluğu en gelişmiş lastik teknolojisine sahip yeni P Zero lastikler.

    Pirelli’nin ilk olarak 30 yıl önce yollarla buluşturduğu ve performans, güvenirlik ve güvenlik özellikleriyle ön plana çıkan P Zero, performans, güvenilirlik ve güvenlikle ilgili artan talepleri karşılamanın yanı sıra, her araç modeline uygun ölçülerde lastik üretmek anlamına gelen Mükemmel Uyum-Perfect Fit stratejisini de güçlendiriyor.

  • 13

    HER OTOMOBİLE ÖZEL LASTİK

    Porsche ile Pirelli’nin kusursuz uyumuna dikkat çeken Pirelli Otomobil Lastikleri A.Ş. CEO’su Gian Paolo Gatti Comini, “Pirelli, her otomobil için özel teknolojiler, süreçler ve malzemeler kullanarak farklı lastikler geliştiriyor, tasarlıyor ve üretiyor. Tasarım aşamasına gelindiğinde bu unsurlar, her otomobil üreticisinin mühendislerinin taleplerine göre şekillendiriliyor. Pirelli bu sayede farklı modeller için özel lastikler geliştirebiliyor. P Zero olarak adlandırılan bu lastiklerin, farklı otomobil modellerine kusursuz uyum sağlayabilmesi için farklı versiyonları bulunuyor. Bu farklılıklara dikkat çekmek için, lastiklerin yanaklarında, Pirelli'nin özel tasarımı olduğunu gösteren özel işaretler yer alıyor“ dedi.

  • 14

    Formula 1 lastiklerinin gerçekleştirdiği gibi en yüksek hızda bile maksimum istikrarı güvence altına alma yeteneği yeni P Zero'nun önemli özelliklerinden birisi olarak öne çıkıyor. Topuk bölümü içerisinde kullanılan katı bir bileşik sayesinde daha hızlı ve daha hassas direksiyon hakimiyeti sağlayan ve P Zero’da da kullanılan Formula 1 Bead teknolojisi, yatay kavramada beklenmeyen kayıpların önüne geçiyor. 

  • 15

    P Zero’yu pek çok rakibinden ayıran F1 Bead Teknolojisi, performans kaybının önüne geçerken yüksek yük ve hızda ise yapının bütünlüğünü geliştiren yapı anlamına gelir. Bu teknoloji topuk ve lastik yanağında geçerli olan güçlerin daha eşit dağıtılması anlamına gelirken, tam bir güvenlik içinde sportif performansın keyfini yaşamak için sürücüyü serbest bırakıyor.
  • 16

  • 17

  • 18

  • 19

  • 20

  • 21

  • 22

  • 23

  • 24

  • 25

  • 26

  • 27

  • 28

  • 29

  • 30

  • 31

  • 32

  • 33

  • 34