Porsche ve Martini tekrar beraber
Diğer yandan Porsche 918 Spyder’ın sürüş testlerinde bir sonraki aşamaya girildi.
Artık hedef prize takılan hibrit tahrikli yenilikçi süper spor otomobilin, bütün Porsche’lerin ince ayar işleminin yapıldığı, 20,8 km uzunluğundaki zorlu Nürburgring-Nordschleife yarış pistinde tur süresini, aracın geliştirilme hedeflerinden biri olan 7 dakika 22 saniyenin altına indirmek.
918 Spyder yüksek performanslı içten yanmalı motoru, elektrikli motorlarla birleştirerek olağanüstü sürüş performansı ve mükemmel verimlilik sunuyor.
Aracın sistem gücü toplamda 770 bg’ye ulaşıyor. 918 Spyder'ın NEDC yakıt tüketiminin 100 kilometrede yalnızca 3 litre, CO2 emisyonlarının da 70 gr/km civarında olacağı tahmin ediliyor.