Sakal modası dev markayı 8 milyar dolar zarara uğrattı
Son yılların erkek modasında etkili olan sakal akımı ekonomiyi de etkiledi. Bu moda ile birlikte dizi ve filmlerde tercih edilen sakal imajı, ünlü tıraş bıçağı markası Gillette'i de etkiledi. Televizyon ve sinema sayesinde gençler arasında hızla yayılan sakal tutkusu, 118 yıllık markayı 8 milyar dolardan fazla zarara uğrattı. P&G yetkilisi Jon Moeller, "Sakal tıraşına rağbetin azalması doğal olarak tıraş bıçakları ve traş sonrası bakım ürün satışlarımızı olumsuz etkiledi” dedi.
Televizyon ve sinemada etkili olan sakal modası gençler arasında da hızla yayılınca dünya devi bu durumdan etkilendi. Dünyanın en büyük perakende satış şirketi Procter&Gamble (P&G)çatısı altındaki Gillette markası, gençlerin jiletten vazgeçerek sakal bırakmasından dolayı 8 milyar dolar zarara uğradı.