Haberler 23.12.2013 - 11:15
Analiz şirketi Starcount, 2013’te sosyal medyayı en iyi kullanan şirketleri sıraladı. İlk sırada Samsung Mobile yer aldı.
(Kaynak: cnbce.com)
Dünyanın en popüler dördüncü sosyal medya ağı YouTube, Google ile yapılan işbirliğinin sayesinde takipçi sayısını 3 milyon kişi artırdı.
Sosyal medyanın en gözde markalarından olan Instagram takipçi sayısını bu yıl 16 milyon kişi artırdı.
Facebook bu yıl da sosyal medyanın en gözde markalarından biri oldu. Facebook, kendi sayfası üzerindeki takipçi sayısını 16 milyon kişi artırdı.
MTV, özellikle Ağustos ayındaki Müzik Ödülleri töreninde Miley Cyrus'un dansının ardından sosyal medyanın bir numaralı gündem maddesi haline geldi. Marka, Facebook, Twitter ve Google + üzerindeki takipçi sayısını bu yıl 10 milyon kişi artırdı.
Dünyanın en büyük şirketlerinden Coca-Cola, Facebook üzerindeki takipçi sayısını 15 milyon kişi artırdı.
Google Glass ürünüyle 2013'te kendisinden sıkça söz ettiren Google, bu yıl Facebook takipçilerine 3 milyon yeni kişi ekledi. Markanın sosyal medya takipçilerinin sayısı 15 milyona yükseldi.
Spor markası bu yıl pazarlama faaliyetlerinin önemli kısmını sosyal medya üzerinden gerçekleştirdi. Nike videoları YouTube üzerinden 50 milyon kez izlendi.
Bu yıl 125'inci yaşını kutlayan derginin 2013'te YouTube'un en çok takip edilen markası oldu. Derginin videoları YouTube üzerinden 160 milyon kez izlendi.
ABD'li şirketin Facebook'ta 2 milyon takipçisi bulunuyor.
Güney Koreli teknoloji devi Samsung'un Facebook üzerinde 14 milyon, Twitter'de 4 milyon, YouTube üzerindeyse 86 milyon takipçisi var. Şirket sosyal medyada en çok takip edilen marka oldu.