Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı sözleşmeli personel alacak: Personel alımı başvuruları nasıl yapılacak, şartlar neler? (Şartlar ve başvuru şekli açıklandı)
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, 145 sözleşmeli personel alınacağını ve başvuruların 5-16 Aralık'ta e-Devlet üzerinden yapılacığını duyurdu. Bakanlığın yazılı açıklamasında, merkez teşkilatında 657 sayılı 'Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi kapsamında çalıştırılmak üzere, KPSS (B) grubu puan sıralamasına göre yerleştirme yapılarak 145 sözleşmeli personel alınacağı belirtildi. Açıklamada, "Adaylar başvurularını 5-16 Aralık 2022 tarihleri arasında e-Devlet sisteminden Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı - Kariyer Kapısı Kamu İşe Alımı 'https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr' adresi üzerinden yapabilecek" denildi.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Merkez Teşkilatında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesi kapsamında çalıştırılmak üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar”ın ek 2’nci maddesine göre, KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak sureti aşağıda belirtilen unvan ve sayıda sözleşmeli personel alınacak.