'Kardeş Payı'nın sosyal medya başarısı

ntv.com.tr

'Kardeş Payı', Somera araştırma firmasının yaptığı, 29 Ocak ilk 10 program sosyal medya sıralamasında 35.93 rayting ve 46.28 share ile bir numaraya oturdu.

  • 1

    Star TV'nin sevilen dizisi 'Kardeş Payı', yeni sezonu dün gece açtı ve farkını ortaya koydu.
  • 2

    A/B Sosyo Ekonomik Statü’de yüzde 6,7 reyting ve yüzde 16,84 izlenme payı dün gecenin en çok izlenen ikinci programı olan dizi, sosyal medyada ise 1 numara oldu.
  • 3

    'Kardeş Payı', Somera araştırma firmasının yaptığı, 29 Ocak ilk 10 program sosyal medya sıralamasında 35.93 rayting ve 46.28 share ile bir numaraya oturdu.
  • 4

    Yayın sırasında 25 bin kullanıcı Twitter’da Kardeş Payı’na dair 37 bin içerik üretti. Dizinin bölüm tekrarında ise 22 bin içerik üretildi.
  • 5

    Dizinin dün akşam yayınlanan 23. bölümünün hashtag’i #kardeşpayıdönünce ile gece boyunca 38 bin içerik üretildi ve hashtag 315 dakika TT’de kaldı.

    Dünyada da (WTT) çok konuşulanlar listesine giren Kardeş Payı, 169 dakika bu listede kaldı.
  • 6

    Dizinin sevilen karakterlerinden “Feyza”, “Büyük Hilmi” ve “Sezai” de TT listesine girdi.