Haberler 28.12.2010 - 15:34
Kabul edilebilirliğin sınırlarını zorlamaktan asla korkmayan sektörlerden birindeyseniz ürününüzün reklamı için yeni yaklaşımları da deneyebilir, vermek istediğiniz mesaj uğruna saldırgan davranabilirsiniz. Tıpkı evdeki şiddete, sigaraya, alkole, uyuşturucu kullanımına, doğaya zarar vermeye ve insan haklarına aykırı uygulamalara karşı hazırlanan kampanyalardaki gibi... İşte reklamcılığın sınırlarını zorlayarak insanları harekete geçirmeye çalışan ilanlar...
"Kendi evinin önünde olsaydı, daha mı fazla umursardın?"
"1 güzel manto için 120 bebek öldürmek gerekiyor!"
"Binlerce kadına zorla fuhuş yaptırılıyor. Sen bu olayın parçası olma."
"İntiharların %50’den fazlası yaşlılar tarafından gerçekleştiriliyor."
"Yaşlı uyuşturucu bağımlısı yoktur."
"Kulaklık taktığında arabalara dikkat et."
"Felaketi durdur."
"Sen onların beslenmesine yardım etmezsen, kim edecek?"
"Mükemmel kız! Yeni! Süper zayıf! Dikkatli kullanın!"
"Anoreksi sebebiyle yeme sorunu olanlara yardım et."
"Küresel ısınma hepimizi etkileyecek."
"Doğa geri dönüşümlü değildir."
"Hindistan’da her sene sadece kız oldukları için her yıl binlerce kız çocuğu öldürülmektedir!"
"AIDS bir soykırımcıdır."
"Vücudunu tüketmeyi bırak."
"Dünya ısınıyor…"
"Bazı şeyler hiç unutulmaz!"
"Kötü su, savaştan daha fazla çocuk öldürüyor."
"Almanya’da yılda 300.000’den fazla çocuk cinsel istismara uğramaktadır…"
"Sabrın taşınca daha fazlasını da kaybedebilirsin."