Değerler aynı sıra ile otomobilin gücünü, azami hızını ve 0-100 km/s hızlanma süresini ifade ediyor. Edo Competition tarafından modifiye edilen Lamborghini Gallardo 8000 devirde 600 bg, 6850 devirde ise 572 Nm tork üretiyor.

İlişkili Haberler


Firma gücü yükseltirken aracın sürülebilirliğini, sürüş dinamiklerini ve hassasiyeti iyileştirmek için süspansiyonu da elden geçirmiş. Edo Competition bunu sıkıştırma ve rebound ayarları olan yeni geliştirilmiş bir spor süspansiyon sistemi kullanarak başarmış. Bu süspansiyon teknolojisi, farklı şartlarda oluşan ihtiyaçlara göre özel süspansiyon ayarlarına imkan tanıyor. Yol tutuşu ödün verilebilecek bir husus olmadığı için amortisörler ve yeni yay oranları yarış pistlerinde, oval yüksek hız pistlerinde ve yollarda kapsamlı bir şekilde test edilmiş.

Sportif konsepti, paslanmaz çelik vidalara sahip 19 inçlik üç parçalı yarış jantları tamamlıyor. Dunlop Sport Maxx marka lastikler önde, 235/35 ZR 19, arkada ise 305/30 ZR 19 ebadına. Edo Competition müşterilerinin yeni jantları üzerinde fabrika lastiklerini yeniden kullanmasına imkan da tanıyor.

Kelebek valfleri içeren yeni paslanmaz çelik yüksek performanslı egzoz sistemi de cazip bir seçenek. Hem sistemin ses seviyesi kabinden ayarlanabiliyor, hem de egzoz aracın gücünü 15 bg’ye kadar artırabiliyor ve sürücüsüne çıkardığı ses ile farklı bir deneyimin sunuyor. Diğer yandan Edo egzoz sistemi orijinal parçaya göre 12 kg daha hafif.

Edo Competition yıllardır yaptığı yüksek hız testlerinin tecrübesinin sonucu olarak, Edo Lamborghini Gallardo LP600/4’ün ön tamponuna yeni bir uç eklemiş. Firma böyelece 300 km/s'nin üzerindeki hızlarda aracın daha stabil olmasını sağlamış.