Bayilerde müşterilere nasıl davranıldığını belirlemek için gizli alıcıların kullanıldığı bağımsız bir çalışmada, Mercedes-Benz bayileri üst üste üçüncü yıl en üst sırayı elde etti.

İlişkili Haberler


Mercedes-Benz’den sonra Jaguar ve Lexus aynı puanla ikinciliğe ortak oldu.

Pied Piper’in yaptığı çalışmada Toyota’nın ABD bayileri ve Chrysler’in Ram pikap kamyonet bayileri, ‘kitle pazar markaları’ arasında en iyileri seçildi. Chrysler Fiat’ın yönetimi altında.

Mercedes-Benz bu sene Lexus’u geride bırakıp ABD pazarındaki en çok satan lüks marka olmak için BMW ile sıkı bir rekabet içinde.

Lexus Japonya’da Mart ayında gerçekleşen depremin ve tsunaminin üretimine darbe vurması yüzünden satış kaybına uğradı.

California’nın Monterey kentinde bulunan Pied Paper’ın CEO’su Fran O’Hagen, bazı sapmalar olsa da en kötü notu alan markaların bayi başına daha az satış yapan markalar olduğunu, bunların iyi satış çalışanlarını ellerinde tutmakta zorlandıklarını belirtti.

Düşük satış rakamlarına sahip Mitsubishi ve Suzuki, ankette son sıraları elde etti.