2005’ten bu yana piyasada olan ilk versiyon, 2009’da yeni özelliklerle piyasaya sürülmüştü.

İlişkili Haberler


Citroen bu sefer süper mini otomobili daha çarpıcı bir görünüm, daha iyi ekipman ve daha verimli bir motorla donatmış.

Stil bakımından C1’in revizyonları ön tarafla sınırlı kalmış, ama bazı öğeler daha önce DS3 ve C4 Aircross modellerinde görülen öğelere uydurulmuş.

En göze çarpan değişiklik, tamamen yeniden tasarlanmış entegre ambleme sahip, dikey LED gündüz seyir ve sis farları içeren ön tampon.

Ön farlar aynı kalmış, ama motor kaputu, yeni tampon aracın ön yüzünde daha fazla alan kapladığı için kısaltılmış.

68 bg üreten üç silindirli benzinli motorun CO2 emisyonları 99 gr/km’ye düşmüş. Yeni Citroen C1 1.0i’nin düz vitesli versiyonunun yakıt tüketimi kombine döngüde 100 kilometrede 4,3 litreye kadar düşmüş.

Aracın Elektronik Şanzıman Sistemli (EGS), direksiyondan vites değiştirme özelliğine sahip bir versiyonu da bulunuyor. Bu versiyon kombine döngüde 4,5 litre/100 km yakıt harcıyor ve 104 gr/km CO2 oluşturuyor.

İç kısımdaki değişiklikler EGS modelleri için deri direksiyon simidiyle sınırlı tutulmuş.

Mekanik şanzımanlı versiyonda ise yeni bir vites kolu bulunuyor.

Bir başka yeni özellik de Citroen’in entegre Bağlantı Kutusunu (USB girişli Bluetooth sistemi) içeren bir CD ses sistemi.