286 beygir gücündeki araç serisinin en iyisi olarak kabul ediliyordu. Mercedes yalnızca bu model için o zaman Almanya'nın "Rolls-Royce"u olan State 600 limuzinin motorunu ödünç almış ve motorun maksimum torku bugünün standartlarında bile çok yüksek bir değer olan 550 Nm olarak ölçülmüştü.
Lorinser şimdi, zamanında otomobilin üzerinde yaptığı değişiklikleri hatırlatarak, yeni bir nesilin dikkatini 450 SEL 6.9'a çekiyor. Ön tarafa eski ince krom tamponlar yerine geniş dikdörtgen plastik tamponlar takılmış. Lorinser çift egzoz çıkışı ile arka tarafta da aynı değişikliği yapmış.
Tuning şirketi, otomobilin hidro-pnömatik bir süspansiyon sistemi kullanmasına ve sürüşün her zaman konforlu olmasını sağlamasına rağmen, yaşına göre hala iyi bir performansa sahip olduğunu söylüyor. Performans değerleri bu eski süper otomobilin hala günümüz otomobillerinin bazılarıyla aşık atabildiğini gösteriyor. Otomobil 205/55 VR 16 lastikler ve 3 vitesli otomatik vites kutusu kullanarak 0’dan 100 km/s’ye 7.4 saniyede çıkıyor. O sıralar Lorinser jant üretmediği için çok kollu jantları BBS sağlamış. Mühendisler daha geniş lastiklerin muhtemelen hızlanma zamanını azaltmaya neden olacağını söylüyorlar. Azami hız 225 km/s.
Lorinser aracın fiyatı ile ilgili bir açıklama yapmadı.
- Etiketler :
- Haberler