Dış kısım entegre gündüz seyir farlarına sahip bir ön tampon, agresif yan etekler ve entegre yan hava delikleri içeren sportif ön çamurluklar barındırıyor. LUMMA CLR’nin arka tarafını bir tampon altı ilavesi, yeniden tasarlanmış bir arka tampon ve entegre bir bagaj kapağı kanadı ile donatmış. Diğer tasarım rötuşları arasında sürüş yüksekliğinin 25 mm alçaltılması ve yüksek performanslı Michelin lastiklerin ve 20 inçlik “Racing Edition” (Yarış Versiyonu) jantların takılması sayılabilir.

CLR iç kısımda çekici tırtıklı alüminyum pedallar ve işlemeli LUMMA armalarına sahip süet paspaslar içeriyor. Seçenekler arasında bir süet bagaj döşemesi, aydınlatmalı kapı eşik şeritleri ve 300 km/s gösteren bir hız göstergesi bulunuyor.

LUMMA performans kısmında E 500’ün 450 bg ve 550 Nm tork üretmesini sağlayan bir “V-Max” sistemi sunuyor. Dizel E-Sınıfı sahipleri için şirket motorun performansını %20’ye kadar artıran bir “D-Box” sunuyor. Diğer aksesuarlar arasında gaz pedalının tepkisini keskinleştiren bir “GPM-Powermodule” ve paslanmaz çelik bir spor egzoz sistemi var.