Motor gücü ve dolayısıyla performansı artan aracın dış görünüşü her zevke hitap etmeyecek şekilde değiştirilmiş.

İlişkili Haberler


Elektronik kontrol ünitesinin yeniden programlanması ve egzoz manifoldunun değiştirilmesi ile güç ciddi miktarda artmış. Motor gücü standart modeldeki 555 beygirden 670 beygire yükselmiş, tork da 680 Nm'den 950 Nm'ye fırlamış.

Artan güç 0-100 km/s hızlanmasını 4.7 saniyeden 4.2 saniyeye çekmiş, azami hız 300 km/s'de elektronik olarak sınırlanmış.

Dışardan bakıldığında görsel değişiklikler aerodinamiği iyileştirmek için yapılmış gibi gözüksede daha çok aracın agresif gözükmesine katkısı olmuş. Süspansiyon sisteminde yapılan değişiklikle araç 40 mm alçalmış. Motorun devasa gücünü yere aktaran tekerlekleri 315/25R23 ebadında.

Kabin içerisinde, koltuklar ve göğüs gibi parçalar, müşterinin isteğine uygun, deri, Alkantara, ahşap, karbon ve alüminyum gibi malzemeler ile kaplanabiliyor.