McLaren P1 gücünü ortaya monte edilmiş 3,8 litrelik çift turbolu V8 benzinli motordan alacak.

İlişkili Haberler


7.500 devir/dakikada 737 beygir güç ve 4.000 devir/dakikada 720 Nm azami tork üretebilen bu motor, 179 bg ve anında 260 Nm tork üretebilen bir elektrik motor ile beraber çalışacak.

Sürücü elektrikli motoru direksiyon simidindeki bir düğmeyle çalıştırılabilen Anında Güç Yardım Sistemi (IPAS - Instant Power Assist System) vasıtasıyla devreye sokabilecek. McLaren’e göre bu P1’e atmosferik emişli bir motorun gaz tepkisini verecek.

Direksiyon simidindeki bir başka düğme arka kanattaki direnç miktarını azaltan F1 tarzı Direnç Azaltma Sistemini (DRS - Drag Reduction System) çalıştıracak.

Bu sistemle P1’in arka kanadının açısı azalarak direnci yüzde 23 düşürüyor. DRS ya düğme bırakıldığında, ya da fren pedalına basıldığında devre dışı kalıyor.

Pil karbon fiber şasinin alt kısmına monte edilecek ve bagaj bölmesinde bulunan prize takılan bir şarj cihazı kullanılarak iki saatte tam şarj olacak.

96 kilogramlık pil McLaren P1’in elektrik modunda 10 kilometreye kadar yol almasına izin verecek.