Alman modifiye firması Wheelsandmore’un adını YarroW koyduğu bu varyasyonda ne turbo ne de kompresör kullanılmış ve buna rağmen firmanın iddiasına göre atmosferik emişli motorun gücü elektronik kontrol ünitesinde yapılan değişiklik, karbon hava kutusu ve valf kontrolüne sahip paslanmaz çelik egzoz sistemiyle 620 bg’ye, tork da 785 Nm’ye yükselmiş.

İlişkili Haberler


YarroW aynı zamanda bu ekstra gücü kontrol altında tutacak takviye edilmiş bir fren sistemiyle de donatılmış. Ön tekerleklere 8 pistonlu, arka tekerleklere 6 pistonlu kaliperler takılmış; önde ve arkada sırasıyla 38 ve 36 santim çapında diskler bulunuyor.

20 inçlik jantlar da tuning kitinin bir parçası. Bu jantlara önde 235/30/20 (8,5 x 20 inç jantlar için), arkada 305/25/20 (11,5 x 20 inç jantlar için) boyutlarında Dunlop Sport Maxx lastikler takılmış. 3 parçalı dövülmüş jantlar çeşitli renk ve yüzey seçenekleriyle geliyorlar. Ve araçta hidrolik kaldırıcı ile 4.5 santimetreye kadar yükselebilen özel bir coilover süspansiyon mevcut.

Dış kısma eklenmiş karbon parçalar arasında bir arka difüzer, ön kanat ve yan aynalar bulunuyor. Karbon kaplama yeni iç dekorasyonda da kullanılmış.