Yeni Porsche 911 Cabriolet

Üstü açılır otomobil, kumaş ve kompozit plastik katlanır tavanı ile daha temiz bir görünüme ve daha iyi aerodinamik yapıya kavuşmuş.

Yeni Porsche 911 Cabriolet

Yeni modelde, 997 kasa kodlu 911 Cabriolet’nin geleneksel çok katmanlı kumaş tavan yapısından farklı olarak, yapının üst ve arka tarafı için özel olarak tasarlanmış, kumaş kaplamalı kompozit plastikten oluşan hafif bir tavan kullanılmış.


Yeni tavan yapısının yüksek hızlarda titreşime karşı daha dayanıklı olduğu iddia ediliyor.

Magnezyum çerçeveyle desteklenen yeni tavanda, doğrudan dış kumaş kaplamaya yapıştırılmış cam bir arka pencere de bulunuyor.

Cabriolet’in geliştirme şefi Michael Schaetzle bu işlem için Porsche tarafından geliştirilmiş, yeni patenti alınmış bir tekniğin kullanıldığını ve aynı işlemin 2012’de piyasaya sürülecek üçüncü nesil Boxster’da da yer alacağını söyledi.

Tavanın üst ve arka kısımlarında kompozit panellere geçilirken, yan taraflarda önceden kullanılana benzer çok katmanlı bir kumaş tasarımı kullanılmış.

Bu tasarım, tavanın katlanmasına ve mevcut 997 Cabriolet modeli ile kıyaslandığında daha büyük bir tente kapağının altına girmesine imkan tanıyor.

Yeni Porsche 911 Cabriolet - 1 Porsche 911 Carrera Cabriolet

Açması ve kapaması sadece 11 saniye süren yeni tavan mekanizması, 60 km/s’ye kadar hızlarda işletilebiliyor.

Porsche 991 kasa kodlu yeni üstü açılır 911’e farklı bir tavan yapısının yanı sıra, otomatik bir rüzgar saptırıcı da eklemiş.

Üstü açılır model, 911 Carrera ve Carrera S ile aynı motor seçenekleriyle satışa sunulacak.

Standart olarak yedi vitesli mekanik şanzıman ile donatılan araç seçenek olarak yedi vitesli çift debriyajlı şanzıman ile seçilebiliyor.

Sayfa Yükleniyor...