2012 yılının Nisan ayında piyasaya sürüldüğünde 508 serisinin en üst modeli olacak lüks amiral gemisi, şirketin ürün yelpazesinde daha önce 607’nin bulunduğu boşluğu dolduracak.

İlişkili Haberler


Dizel-elektrik hibridi 508 RXH, tıpkı 3008 Hybrid4 gibi gücünü elektrik motoru ve nikel metal hibridi batarya paketi içeren 2 litrelik Hdi Hybrid4 aktarma organlarından alıyor.

Otomobilin kombine güç çıkışı 200 bg ve 450 Nm tork.

508 RXH kısa mesafeleri yalnızca elektrik gücü kullanarak gidebiliyor.

Kombine yakıt tüketimi 100 kilometrede 4.2 litre, CO2 emisyonu 109 gr/km.

508 SW’ye göre daha yüksek ve geniş olan yeni otomobil, 18 inçlik alaşım jantlar, renkli camlar ve LED farlar gibi özellikler barındırıyor.

Peugeot, ızgaranın her iki yanındaki üç dikey LED’in ‘aslan pençesi’ izlenimini uyandırdığını iddia ediyor.

Otomobilin süspansiyonu da yükseltilmiş, kapı eşikleri ve tekerlek kemerlerinde Audi Allroad tarzında siyah kaplama kullanılmış.

508 RXH Peugeot’nun ‘hors serisi’ adını verdiği modellerinin en yeni üyesi.

Bu modeller standart platformlardan daha lüks, sportif ve kârlı otomobiller elde etmeyi amaçlıyor. İlk hors serisi Peugeot RCZ idi.