Hastalar istek ve şikayetlerini Whatsapp'tan bildirecek

Hitit Üniversitesi Çorum Eğitim ve Araştırma Hastanesinde uygulamaya konulan "Whatsapp Şikayet Hattı" ile hastaların doğrudan istek ve şikayetlerinin alınarak çözüm üretilmesi amaçlanıyor.

Hastalar istek ve şikayetlerini Whatsapp'tan bildirecek

Hitit Üniversitesi Çorum Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yöneticisi Yrd. Doç. Dr. Sinan Zehir, Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Ömer Sobacı ile hastanede düzenlediği basın toplantısında, kurumda faaliyete geçirilen yeni hizmet ve birimlerin tanıtımını yaptı.

Zehir, hasta memnuniyetinin artırılmasına yönelik çalışmalar ve yatırımlar yaptıklarını söyledi. Söz konusu çalışmalardan birinin de "Whatsapp Şikayet Hattı" olduğunu dile getiren Zehir, teknolojik imkanlar sayesinde hastaların istek ve şikayetlerini anında öğrenerek çözüm üretebilmeyi amaçladıklarını vurguladı.

"UYGULAMA TÜRKİYE'DE İLK KEZ HASTANEMİZDE BAŞLATILDI"

Uygulamanın amacına ulaşacağına inandıklarını ifade eden Zehir, şöyle konuştu:

"Hastalarımızın dilek ve şikayetlerini anlık olarak alıp çözüm üretebilmeyi amaçladık. Bu amaçla da bir telefon numarası belirleyip Whatsapp Şikayet Hattı oluşturduk. Hastalarımız dilek ve şikayetlerini 24 saat boyunca iletebilecekler. Biz de hastalarımızın dilek ve şikayetlerinden hemen haberdar olup ivedilikle çözüm yoluna gideceğiz. Bu uygulama da Türkiye'de ilk olarak hastanemizde başlatılıyor. Bu anlamda da bir örnek teşkil edeceğini düşünüyoruz. Hasta ve hasta yakınlarının duyarlılıkları ile de ciddi mesafeler kaydedileceğini planlamaktayız."

Sayfa Yükleniyor...