Trabzonspor ilk transferini yaptı
10.06.2010 11:05

Trabzonspor transfer günü başladığı ilk günde, kaleci Gaziantep Büyükşehir Belediyespor’un kalecisi Bora Sevim ile anlaştı.
Trabzonspor, 2010-2011 sezonu öncesi ilk transferini Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'dan aldığı kaleci Bora Sevim ile sözleşme imzalayarak yaptı.
Bordo-mavililer, resmi transfer döneminin başladığı ilk günde Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'dan aldığı kaleci Bora Sevim ile 5 yıllık sözleşme yaptı.
Törende konuşan kulüp genel sekreteri Hasan Yener, transferin ilk gününde futbolda ilk sırada yer alan mevki olan kaleci takviyesi yaptıklarını belirterek, ''Bora, bizim takip ettiğimiz, yeteneğiyle ve kişiliğiyle Trabzonspor'a çok yararlı olacağına inandığımız bir kaleci. Kendisinin de çok çalışarak Trabzonspor'a ve Türk futboluna başarıyla hizmet edeceğine inanıyorum. Transferin hayırlı olmasını temenni ediyorum'' dedi.
Kaleci Bora Sevim ise transferinde emeği geçen herkese teşekkür ederek, ''Ne kadar büyük bir kulübe geldiğimin farkındayım. Trabzonspor formasını layıkıyla taşıyacağıma inanıyorum. Bana güvenenleri utandırmayacağım. İnşallah uzun yıllar Trabzonspor'a hizmet edip, beklenen şampiyonluğa hep birlikte ulaşacağız'' diye konuştu.
İmzanın ardından yeni formasıyla poz veren Bora'ya ayrıca TrabzonCell hattı hediye edildi.
BORA KİMDİR?
Bordo-mavili takımın yeni transferi Bora Sevim, 17 Şubat 1984 Ankara'da doğdu. 1999 yılında Gençlerbirliği'nde futbola başlayan Bora, 2002 yılında Hacettepe forması altında profesyonelliğe adım attı.
Bora daha sonra Gençlerbirliği, Antalyaspor, İnegölspor, Yalovaspor, Türk Telekomspor ve son olarak da Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'da forma giydi.
1.87 metre boyunda ve 84 kilo ağırlığındaki Bora, 15, 16, 17, 18 ve 19 yaş altı milli takımlarında toplam 24 kez görev aldı.
Bora Sevim, yeni sezonda 91 numaralı formayla mücadele edecek.
Bu arada basın mensuplarının çağrılmadığı imza töreni, Trabzonspor Medya Merkezi tarafından basına servis edildi.
3 KALECİ DE TÜRK
Trabzonspor, yeni sezonda Türk kalecilerle yoluna devam edecek. Senegalli kaleci Tony Sylva ile yollarını ayıran bordo-mavililer, Onur Recep Kıvrak, Tolga Zengin ve Bora Sevim olmak üzere kadrosunda 3 yerli kaleci bulunduracak.
MAHMUT AKSU: BİZDEN KİMSE FUTBOLCU ALAMAZ
Trabzonspor Kulübü Genel Saymanı ve Transfer Komitesi Üyesi Mahmut Aksu, "Biz istemediğimiz sürece kimse bizden futbolcu alamaz" dedi.
Trabzonspor Kulübü Genel Saymanı ve Transfer Komitesi Üyesi Mahmut Aksu, Trabzonspor istemediği sürece kimsenin bordo-mavili takımın hiçbir oyuncusunu alamayacağını söyledi.
Mahmut Aksu, Galatasaray'ın transfer etmek istediği Trabzonsporlu futbolcular Selçuk İnan ve Ceyhun Gülselam konusuna ilişkin AA muhabirine yaptığı açıklamada, Trabzonspor'un istemediği sürece kimsenin hiçbir oyuncusunu alamayacağını belirterek, ''Bu, bugün böyle, yarın da böyle olacaktır. Selçuk İnan ve menajeri Galatasaray ile görüşmemiştir veya öyle bir ortama girmemiştir'' dedi.
Kendilerinin bunu bildiğini anlatan Aksu, ''Futbolcumuz ve menajerine inanıyoruz'' ifadesini kullandı.
Aksu, ''Sayın Adnan Polat'ı, transferle ilgilenen personeli veya yöneticisi yanlış bilgilendirmiş olabilir. Ben asıl, gerçek bir olaydan bahsedeyim, Galatasaray'ın mevcut kadrosundaki 4 oyuncunun menajerleri sezon sonu beni arayıp 'Biz Trabzonspor'a gelmek isteriz. Alacaklarımız konusunda sıkıntı yaşıyoruz. Trabzonspor'daki arkadaşlarla görüşüyoruz. Onlar paralarını alma konusunda sıkıntı yaşamıyorlar. Anlaşırsak gelmek isteriz' dediler. Ben de başkana bu konu hakkında bilgi verdim. Başkan da bana, 'Adnan arkadaşımızdır. Böyle bir duruma sakın girme' dedi. Ben de bu menajerler ve oyuncularla görüşmedim. Bence iki başkan arasındaki bu farkı, spor kamuoyu değerlendirmeli.'' diyerek sözlerini tamamladı.
Bordo-mavililer, resmi transfer döneminin başladığı ilk günde Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'dan aldığı kaleci Bora Sevim ile 5 yıllık sözleşme yaptı.
Törende konuşan kulüp genel sekreteri Hasan Yener, transferin ilk gününde futbolda ilk sırada yer alan mevki olan kaleci takviyesi yaptıklarını belirterek, ''Bora, bizim takip ettiğimiz, yeteneğiyle ve kişiliğiyle Trabzonspor'a çok yararlı olacağına inandığımız bir kaleci. Kendisinin de çok çalışarak Trabzonspor'a ve Türk futboluna başarıyla hizmet edeceğine inanıyorum. Transferin hayırlı olmasını temenni ediyorum'' dedi.
Kaleci Bora Sevim ise transferinde emeği geçen herkese teşekkür ederek, ''Ne kadar büyük bir kulübe geldiğimin farkındayım. Trabzonspor formasını layıkıyla taşıyacağıma inanıyorum. Bana güvenenleri utandırmayacağım. İnşallah uzun yıllar Trabzonspor'a hizmet edip, beklenen şampiyonluğa hep birlikte ulaşacağız'' diye konuştu.
İmzanın ardından yeni formasıyla poz veren Bora'ya ayrıca TrabzonCell hattı hediye edildi.
BORA KİMDİR?
Bordo-mavili takımın yeni transferi Bora Sevim, 17 Şubat 1984 Ankara'da doğdu. 1999 yılında Gençlerbirliği'nde futbola başlayan Bora, 2002 yılında Hacettepe forması altında profesyonelliğe adım attı.
Bora daha sonra Gençlerbirliği, Antalyaspor, İnegölspor, Yalovaspor, Türk Telekomspor ve son olarak da Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'da forma giydi.
1.87 metre boyunda ve 84 kilo ağırlığındaki Bora, 15, 16, 17, 18 ve 19 yaş altı milli takımlarında toplam 24 kez görev aldı.
Bora Sevim, yeni sezonda 91 numaralı formayla mücadele edecek.
Bu arada basın mensuplarının çağrılmadığı imza töreni, Trabzonspor Medya Merkezi tarafından basına servis edildi.
3 KALECİ DE TÜRK
Trabzonspor, yeni sezonda Türk kalecilerle yoluna devam edecek. Senegalli kaleci Tony Sylva ile yollarını ayıran bordo-mavililer, Onur Recep Kıvrak, Tolga Zengin ve Bora Sevim olmak üzere kadrosunda 3 yerli kaleci bulunduracak.
MAHMUT AKSU: BİZDEN KİMSE FUTBOLCU ALAMAZ
Trabzonspor Kulübü Genel Saymanı ve Transfer Komitesi Üyesi Mahmut Aksu, "Biz istemediğimiz sürece kimse bizden futbolcu alamaz" dedi.
Trabzonspor Kulübü Genel Saymanı ve Transfer Komitesi Üyesi Mahmut Aksu, Trabzonspor istemediği sürece kimsenin bordo-mavili takımın hiçbir oyuncusunu alamayacağını söyledi.
Mahmut Aksu, Galatasaray'ın transfer etmek istediği Trabzonsporlu futbolcular Selçuk İnan ve Ceyhun Gülselam konusuna ilişkin AA muhabirine yaptığı açıklamada, Trabzonspor'un istemediği sürece kimsenin hiçbir oyuncusunu alamayacağını belirterek, ''Bu, bugün böyle, yarın da böyle olacaktır. Selçuk İnan ve menajeri Galatasaray ile görüşmemiştir veya öyle bir ortama girmemiştir'' dedi.
Kendilerinin bunu bildiğini anlatan Aksu, ''Futbolcumuz ve menajerine inanıyoruz'' ifadesini kullandı.
Aksu, ''Sayın Adnan Polat'ı, transferle ilgilenen personeli veya yöneticisi yanlış bilgilendirmiş olabilir. Ben asıl, gerçek bir olaydan bahsedeyim, Galatasaray'ın mevcut kadrosundaki 4 oyuncunun menajerleri sezon sonu beni arayıp 'Biz Trabzonspor'a gelmek isteriz. Alacaklarımız konusunda sıkıntı yaşıyoruz. Trabzonspor'daki arkadaşlarla görüşüyoruz. Onlar paralarını alma konusunda sıkıntı yaşamıyorlar. Anlaşırsak gelmek isteriz' dediler. Ben de başkana bu konu hakkında bilgi verdim. Başkan da bana, 'Adnan arkadaşımızdır. Böyle bir duruma sakın girme' dedi. Ben de bu menajerler ve oyuncularla görüşmedim. Bence iki başkan arasındaki bu farkı, spor kamuoyu değerlendirmeli.'' diyerek sözlerini tamamladı.


