Dijital dünyanın liderleri WWW Zirvesi’nde

Yıldız Teknik Üniversitesi’nde düzenlenen “WWW Zirvesi” dijital dünyanın liderlerini Yıldızlı öğrencilerle buluşturdu. Etkinlikte son dönemde özellikle gençler arasında yaygın olarak kullanılan sosyal platformlar ve alışveriş sitelerinin üst düzey yöneticileri deneyimlerini aktardı.

Dijital dünyanın liderleri WWW Zirvesi’nde

Yıldız Teknik Üniversitesi’nde düzenlenen WWW Zirvesi'nde konuşan n11.com Pazarlama Müdürü Ömürden Sezgin, “Marka yapmak reklam yapmak değildir. Aklımızda hep ilkler ve en iyiler kalır” diyerek markanın ne olduğunu tanımladı ve “Markadaki İsmimiz Nasıl Olur?” konusunda katılımcıları bilgilendirdi. 

Hopi Ürün Yöneticisi Hüseyin Kıran, kısa süre içinde 1 milyon indirme rakamına ulaştıklarını ve bunun önemli bir başarı olduğunu vurgulayarak, markalaşma süreçleri hakkında detaylı bilgi verdi. 

Müşteri memnuniyeti adına “Özel Kampanyalar” fikrinin öne atıldığını da belirten Kıran, “Ödül-Puan Sistemi”nin detaylarını aktardı. 

DİJİTALDE YOL ALMAK 

BlaBlaCar Ülke Müdürü Esin İmer, platformlarının amacından ve nasıl kullanılacağından bahsetti.

İmer, "Güven sorunu yaşamadık. Üyelerimizin böyle bir sorun yaşamaması için yolculuk öncesinde birçok araç vererek doğru yol arkadaşlarını seçmelerini sağlıyoruz. Ayrıca dilerlerse kadın üyelerimiz, sadece kadın yolcuların görebileceği yolculuk ilanları vererek 'kadın kadına yolculuk' yapabilir" dedi.

WEB ile MAĞAZAYI YAKINLAŞTIRMAK 

Teknosa E-ticaret Müdürü Ömer Özkan Şakar ise, “Omni-Channel Stratejisi” adlı projelerinden bahsetti. Web ile mağazayı yakınlaştırmalarının asıl stratejileri olduğunu belirten Şakar, “Mağazayı giderek dijitalleştirerek sizin satın alma deneyiminizi iyileştirmek, daha keyifli bir tecrübe yaşamanızı ve doğal olarak en temelinde de Teknosa’yı daha fazla ziyaret etmenizi hedefliyoruz” şeklinde konuştu.  

Sayfa Yükleniyor...