İlişkili Haberler

Bir süredir platformdaki video içeriğe ağırlık veren Facebook, gözünü Google'ın bünyesinde bulunan YouTube'un tahtına dikti.

Geçtiğimiz dönemde video içeriğe ayrı bir sayfa ayırmak için düğmeye basan sosyal medya devi, bu özelliğini test etmeye başladı. 

Test kapsamında sınırlı sayıda kullanıcının kullanımına açılan özellik ilk etapta mobil platformalra gelecek. Şu an için Facebook'un iOS uygulaması için testleri süren özelliğin önümüzdeki aylarda Android için de kullanma sunulması bekleniyor. 

Son günlerde Facebook'un gençler arasıdaki düşen popülaritesini artırmak adına bir dizi yeni özellik duyuran sosyal medya devi, geçtiğimiz günlerde profil fotoğrafları kısmında kısa videoların kullanılabileceğini duyurmuştu. 

Daha önce sıklıkla profil detay sayfaları üzerinde değişikliğe giderek platformun popülaritesini korumaya çalışan Facebook'un, GIF (hareketli fotoğraf) bölümünü kısa sürede büyük ilgi çekmişti.