Geleceğe mesaj göndermek artık mümkün

Geçen doğum gününü kutlamayı unuttuğun en yakın arkadaşının doğum gününü şimdiden kutlamak kulağa nasıl geliyor? Peki 2 yıl sonra 18 yaşına girecek olan çocuğuna bugünden bir şey söylemek istemez misin? Ya da sevgilin, onu nasıl sevdiğini eve ulaştığında, video mesajınla öğrense güzel olmaz mı? Tüm bunlar 2 Türk girişimcinin kurduğu, geleceğe mesaj gönderen LeadTime uygulamasıyla artık mümkün.

Geleceğe mesaj göndermek artık mümkün

Son yıllarda akıllı telefonların yaşadığı gelişim sürecine paralel olarak günlük video çekme ve izleme oranlarımız hızla arttı. Hatta video izleme ve paylaşım değerlerinin önümüzdeki 4 yıl içerisinde 14 kat artacağının tahmin edildiği bir dünyada, telefonunuzda “Video mesajınız var ” notunu aldığınızı ama videoyu 1 hafta sonra açabileceğinizi duydunuz, meraktan çatlamaz mısınız? 

Her şeyin çabucak tüketildiği, değersizleştirildiği sosyal medya çağında merak unsurunu doruğa çıkaran bu uygulamada çektiğin videolar, senin seçtiğin kişilerce, ancak senin seçtiğin tarihte ve senin belirlediğin saatte izlenebiliyor.

Kullanım kolaylığı ve kullanıcı dostu ara yüzüyle de dikkatleri çeken LeadTime kullanıcılara “geleceğe mesaj gönderme” imkanı sağlıyor. Aynı zamanda kullanıcılara bugünden geleceğe dokunma fırsatı verirken, markaların geleceğe vermek istedikleri mesajları, hedef kitleleriyle buluşturmak için olanaklar yaratıyor. 

Faaliyetlerini Amerika Birleşik Devletleri Boston merkezli yürüten, İTÜ'lü girişimciler tarafından kurulan “LeadTime”ın sonraki hedefi, mobil video izleme oranının en yüksek ülke olduğu Amerika pazarında lansmanlarını gerçekleştirmek. 

Sayfa Yükleniyor...