Google’dan KOBİ’lere destek: Dijital Türkiye Platformu

Ekonominin can damarı olan küçük ve orta ölçekli işletmeler için ‘yeni normal’ koşullarında büyümenin ve rekabetçiliğin yolu, dijitale yönelmekten geçiyor. Teknoloji dünyasının önde gelen şirketlerinden Google da Türkiye’de küçük ve orta boy işletmelerle bireylerin dijital gelişimini destekleyecek önemli bir platformu hayata geçirdi.

Google’dan KOBİ’lere destek: Dijital Türkiye Platformu

’ın Dijital Türkiye platformu, işlerini dijitalle hızlı ve etkin şekilde dönüştürmek isteyen işletmelerin yeni müşterilere ve pazarlara ulaşmalarına yardımcı olacak online araçlara tek noktadan ulaşmalarını sağlıyor. Platform, koronavirüs salgınının olumsuz etkilerinin sürdüğü bu dönemde, küçük ve orta boy işletmelerin satışlarını ve rekabet güçlerini artıracak çözümleri ücretsiz olarak sunuyor.

Özellikle perakende alanında faaliyet gösteren KOBİ’ler başta olmak üzere toplam 1,5 milyon işletmeye ve bireye dijital eğitimler ve ürünler sunarak destek olmayı hedefleyen Google Dijital Türkiye platformu işini internette büyümek, kolay ulaşılmak ve müşterilerine daha iyi bir alışveriş deneyimi sunmak gibi alanlarda işletmelere adım adım ücretsiz rehberlik ediyor.

Covid-19 salgınının neden olduğu olumsuz koşulların sürdüğü bu dönemde, işlerini dijitalle hızlı ve etkin şekilde dönüştürmek isteyen işletmelerin işlerini büyütmesini hedeflediklerini söyleyen Google Türkiye Pazarlama Lideri Işıl Heves sözlerine şöyle devam etti; “Küçük ve orta ölçekli işletmeler için ‘yeni normal’ koşullarında büyümenin ve rekabetçiliğin yolu, dijitale yönelmekten geçiyor. Dijitalle güçlenmek isteyen herkes için ihtiyaç duydukları tüm araç ve çözümlere tek noktadan erişebilecekleri Dijital Türkiye platformunu işte bu gerçekten hareketle hayata geçirdik. Amacımız, KOBİ’ler başta olmak üzere tüm işletmelere ve girişimcilere, ücretsiz fırsatlar, eğitimler ve ürün destekleri sunarak dijitalleşmelerine destek olmak” 

Platformdaki ücretsiz araçlardan biri olan Grow My Store işletme sahiplerine, rakiplerine kıyasla dijitalde nasıl bir performans sergilediklerini ve kendilerini hangi yönlerde geliştirebileceklerini yani dünyaya açılan dijital pencerelerini nasıl iyileştirebileceklerini gösteriyor. Bu araç ayrıca, işletmeye özel hazırlanmış detaylı bir müşteri ve pazar analizi de sunuyor.

Platformda yer alan ve ücretsiz dijital pazarlama eğitimleri sunan Dijital Atölye kapsamında ise 2017’den bu yana 220 binden fazla kişi dijital beceriler kazanma imkanı yakaladı.

Google Dijital Türkiye platformu, işini internete taşımak isteyen ve yeni pazarlara ulaşmak isteyen KOBİ’leri e-ticarete taşımak amacıyla e-ticaret sitelerini 24 saat içinde kolayca oluşturabilmeleri için de yol gösteriyor. 

‘Google Benim İşletmem’ aracı sayesinde işletmeler, Arama ve Haritalar'da müşterileri ile hızlı şekilde etkileşime geçebiliyor. Tüm bu hizmetler işletmelerden herhangi bir ücret talep etmeden, ücretsiz olarak sunuluyor.

Sayfa Yükleniyor...