Yapı Kredi'den mobil bankacılık erişim sorunuyla ilgili açıklama geldi

Yapı Kredi Bankası'nın mobil bankacılık uygulamasına sabah saatlerinde erişim sorunu yaşanıyordu. Banka müşterileri, "Yapı Kredi mobil bankacılık çöktü mü, neden açılmıyor?" gibi sorulara yanıt arıyordu. Banka yetkilileri, sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamayla sorunun düzeltildiğini bildirdi.

Yapı Kredi'den mobil bankacılık erişim sorunuyla ilgili açıklama geldi

Bankası mobil uygulaması erişim sorunuyla gündemdeydi. Banka müşterileri sosyal medya hesaplarından yaptıkları paylaşımlarla yetkililere ulaşmaya çalışırken, mobil uygulamada problemin yoğunluktan kaynaklandığı ifade edildi.

Sorunun çözülmesi ardından bir açıklama daha yapan Banka yetkilileri sosyal medyadan yaptıkları paylaşımda; "Hizmet kanallarımıza erişimde yaşanan sorunlar, normalin ötesinde oluşan yoğunluktan kaynaklanmıştır. Ancak tüm kanallarımız normal seyrine dönmüştür. Yaşanan bu kısa dönemli aksaklıktan dolayı tüm müşterilerimizden özür dileriz." ifadelerini kullandı. 

Yapı Kredi'den mobil bankacılık erişim sorunuyla ilgili açıklama geldi - 1

Sayfa Yükleniyor...