47 kişinin zehirlendiği tavuk dönerci mühürlendi

05.12.2024 10:01

Son Güncelleme: 05.12.2024 10:03

47 kişinin zehirlendiği tavuk dönerci mühürlendi
Anadolu Ajansı
İHA
Google'da NTV'yi tercih et

Bursa'nın Yenişehir ilçesinde dün gece yedikleri tavuk dönerden zehirlenen kişilerin sayısı 47'ye yükseldi. Olayın yaşandığı işletme belediye tarafından mühürlenirken, alınan numuneler laboratuvara gönderildi. Tedavi altına alınan hastaların durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Bursa’nın Yenişehir ilçesinde yedikleri tavuk sonrası mide bulantısı ve kusma şikayetiyle çok sayıda kişi hastaneye başvurdu. Hastaneye başvuranların sayısı 47'ye yükseldi. Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınan vatandaşların durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Yenişehir çarşı merkezindeki işletme belediye ekiplerince mühürlendi. Zehirlenen kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtilirken, alınan numuneler de incelenmek üzere Tarım İl Müdürlüğü Gıda Kontrol Laboratuvarı'na gönderildi.