Beylikdüzü’nde dehşet: Eşi ve 2 çocuğunu öldürüp intihar etti

09.03.2022 21:46

Son Güncelleme: 09.03.2022 21:46

Beylikdüzü’nde dehşet: Eşi ve 2 çocuğunu öldürüp intihar etti
İHA, DHA
Google'da NTV'yi tercih et

Beylikdüzü’nde cinnet geçiren bir kişi, karısını ve 2 çocuğunu tabancayla öldürdükten sonra intihar etti.

Beylikdüzü Yakuplu Mahallesi’ndeki bir sitedeki 4 katlı binanın ikinci katında bulunan dairede oturan Bülent Aktaş, henüz bilinmeyen bir sebeple cinnet geçirerek eşi Kader Aktaş ile birlikte çocukları Mehmet Ali (7) ve Ömer Asil (2) öldürüp intihar etti.

Silah seslerini duyan vatandaşlar durumu polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri daireyi kontrol edince ailenin cansız bedeniyle karşılaştı.

Daireye giren ekiplerin olay yerindeki çalışmaları sürüyor.