Çanakkale özel yayınına sosyal medyada büyük ilgi

NTV'nin 18 Mart Zaferi'nin 100. yılında yaptığı "Asırlık Destan Çanakkale" özel yayını, TV yayıncılığının yanı sıra sosyal medyada da tarihi bir başarıya imza attı.

Çanakkale özel yayınına sosyal medyada büyük ilgi

Çanakkale Zaferi'nin 100. yılında NTV'nin yaptığı özel yayın, reytinglerde rakiplerini zaman zaman 10'a katlarken sosyal medyada da büyük yankı uyandırdı.

NTV'nin yaptığı Çanakkale Zaferi özel yayınıyla ilgili 1.801 tweet atıldı ve bu tweet'ler toplamda 52 milyon 98 bin kez görüntülendi.

NTV'nin özel yayınıyla ilgili kendi hesabından paylaştığı tweet'ler ise 3 bin retweet aldı ve bunlar da 45 milyon 606 bin kişi tarafından görüntülendi.

Böylece sabah 09.00'da başlayıp 18.00'e kadar devam eden hatta 20.00'deki ana haber bülteninde de yer alan özel yayın, #18Mart1915 hashtag'nin Twitter'ın dünya Trending Topic'ine girmesinde büyük rol oynadı.

Sosyal medyada gün boyunca NTV'nin hazırladığı savaşın kahramanlarıyla ilgili özel dosyalar ve grafikler konuşuldu.

Uzmanların, zaferin gelişinde yapılan fedakarlıklar ve insan üstü çabalara yönelik hikayeleri ise 18 Mart gününün en çok konuşulanları arasına girdi.

Sosyal medya üzerinden gelen övgülerin yanı sıra izleyici temsilcisine telefon ve e-mail ile ulaşan binlerce kişi de tarihi güne verilen önem nedeniyle NTV'ye teşekkür etti.

NTV EKİBİ GÜN BOYUNCA SAHADAYDI

NTV sahadan canlı yayın üzerine kurduğu planlamasında 10'a yakın noktadan canlı yayın yaptı. Gün boyu yayını yürütmek için 3 canlı yayın aracı ve 3 mobil canlı yayın sistemi kullanıldı. Haber merkezi ve program departmanı ile teknik ekipler haftalar öncesinden yayın için hazırlık yaptı.

Şehitlikler, büyük çatışmaların yaşandığı cepheler, tören alanlarının yanı sıra boğazdaki törenlere katılan Deniz Kuvvetleri'ne ait bir savaş gemisinden de canlı yayın yapıldı.

Canlı yayın noktalarında bulunan konuklar, zaferin sadece askeri boyutunu değil, yürek dağlayan insan hikayeleriyle ekran başındakilere duygusal anlar yaşattı.

Sayfa Yükleniyor...