Direkt bankacılık çağı başladı

İnternet bankacılığında müşteriye daha fazla kontrol ve kişiselleştirme olanakları sağlayan sistem hizmete girdi.

Garanti Bankası, yeni bankacılık platformu İnternet Şubesi’ni yenilemek için “Direkt Bankacılık” modeliyle ilk adımı attı. İnternet ve mobil teknolojilerin, bankacılık hizmet modelini etkilemesi sonucu ortaya çıkan “Direkt Bankacılık”, tüketicilerin bankacılık faaliyetlerinin tümünü şubeye gitmeden gerçekleştirmesini amaçlıyor. Böylece kontrol daha çok kullanıcıda olacak.

Tek bir sayfa üzerinden tüm bankacılık işlemlerine uluşan kullanıcılar, aynı zamanda sayfalarını kişiselleştirebilecek ve anında müşteri ilişkileri yöneticisiyle iletişime geçebilecek. Belirli bir sürede yapılan harcamaları analiz edebileceğiniz bir sistemin de geliştirildiği yeni İnternet Şubesi’nde, kısaltılmış menü adımları sayesinde işlemler çok kısa sürede yapılacak.

Basın toplantısında konuyla ilgili bilgi veren Garanti Bankası Genel Müdürü Ergun Özen, “Yeni bankacılık platformumuzda, teknolojiye yaklaşık 15 yıldır yaptığımız sistematik ve öncü yatırımların gücüyle, ‘zamanın çok ötesinde’ benzersiz bir hizmet altyapısı yarattık. Ürün ve hizmetlerden kurum içi süreçlerimize kadar, her alanda teknolojiye yaptığımız yatırımlar, Garanti’yi bugünlere taşıyan inovatif yaklaşımımızın bir gereği… Her işimizde, ‘zamanın nabzını’ tutarken, ‘zamanın ötesinde olma’ felsefemizi hep ön plana aldık. Garanti, bu felsefesiyle, her zaman ‘standartları belirleyen’, ‘sonrası için kalite eşiği oluşturan’ bir kurum oldu. Şimdi de Direkt Bankacılık modelinin ilk adımı olan yeni bankacılık platformumuzla, bankacılıkta yeni bir dönemi başlatıyoruz” dedi.

Basın toplantısına katılan Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Ali Fuat Erbil ise “Yeni bankacılık platformu olacak İnternet Şubemiz için, uzun bir hazırlık dönemi geçirdik. Tasarım ve işlemlerin müşterilerimizce nasıl algılandığını incelemek amacıyla, göz takip testinin yanı sıra, detaylı kullanıcı testleri ve odak grup çalışmaları yürüttük. ’de internet konusunda fikir öncüsü olmuş birçok kişiden görüş aldık. İnternet kullanıcılarının rağbet ettiği yerli ve yabancı siteleri inceledik. Operasyon, ön hazırlık süreci dahil 2.5 yıl sürdü. Müşterilerimizin kendilerine ait hissedeceği, finans yönetimini yapabileceği yeni internet platformunu, onlardan talep beklemeden, çıtamızı sektör standartlarının üzerine çıkararak gerçekleştirdik. Tasarım, test ve kodlama süreçlerinde en iyi firmalarla işbirliği yaptık. Müşterilerimizin bizden beklediği birçok fonksiyonu da bu çalışmayla birlikte tamamladık. Müşterilerimiz için en iyisini yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Sayfa Yükleniyor...