17 Ağustos Depremi'nin 25. yılı: Hayatını kaybedenler 03.02'de anıldı
17.08.2024 05:23
17 Ağustos 1999 Marmara Depremi'nin 25. yıl dönümünde hayatını kaybedenler merkez üssü Gölcük'te saat 03.02‘de anıldı.

17 Ağustos Depremi'nin 25. yıl dönümünde hayatını kaybedenler saat 03.02’de Gölcük'te anıldı.

Kavaklı Sahili’nde bulunan anıt önünde düzenlenen programına Gölcük Deniz Ana Üs Komutanı Deniz Kıdemli Albay Yücel Korkut, Gölcük Kaymakamı Müfit Gültekin, Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer ve vatandaşlar katıldı.


"DEPREME HAZIRLANMAK İÇİN KAYBEDİLECEK BİR DAKİKA BİLE YOK"
Duanın ardından açıklama yapan Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, "17 Ağustos 1999 depreminden bu yana çeyrek asır zaman geçti. 45 saniye pek çok vatandaşımızın hayatını kaybetmesine neden oldu. Aradan geçen uzun yıllarda şehirde meydana gelen tahribatlar geri gelebildi ancak hayatını kaybedenlerin tekrar geri getirilebilmesi mümkün değil" ifadelerini kullandı.


YASAL UYARI
GÖLCÜK Haberleri içerisinde yayınlanan yerel haberler AA, DHA ve İHA ajanslarından alınmaktadır. Bu haber içeriği, ntv.com.tr editörlerinin haber içeriğinde hiçbir editoryal müdahalesi olmadan yayına alınmıştır. GÖLCÜK Haberleri içerisinde yer alan tüm haberlerle ilgili hukuki muhatap haberi geçen ajanslardır.