Ankara’da akaryakıt istasyonunda korku dolu anlar: Otomobilalev alev yandı
25.09.2024 09:37
Ankara’nın Altındağ ilçesindeki bir akaryakıt istasyonunda korku dolu anlar yaşandı. Akaryakıt istasyonunda park halinde bulunan bir araçta henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.

Ankara’da akaryakıt istasyonunda otomobil yangını yaşandı.

Olay, dün akşam saatlerinde Altındağ ilçesine bağlı Solfasol Mahallesi’nde bulunan bir akaryakıt istasyonunda meydana geldi.
Akaryakıt istasyonunda park halinde olan sürücüsü ve plakası öğrenilemeyen otomobil, bilinmeyen nedenle alev aldı.
Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Yangın itfaiye ekipleri tarafından kısa sürede kontrol altına alınırken, alevlere teslim olan otomobil kullanılmaz hale geldi.
YASAL UYARI
ANKARA Haberleri içerisinde yayınlanan yerel haberler AA, DHA ve İHA ajanslarından alınmaktadır. Bu haber içeriği, ntv.com.tr editörlerinin haber içeriğinde hiçbir editoryal müdahalesi olmadan yayına alınmıştır. ANKARA Haberleri içerisinde yer alan tüm haberlerle ilgili hukuki muhatap haberi geçen ajanslardır.