Google da 'fırsat'çı oldu

Google, The Dealmap’i satın alarak, Groupon ve Living Social’ın egemenliğinde kişiye özel teklifler pazarında önemli bir adım attı.

Google da 'fırsat'çı oldu

Daha önce Google Offers ve mobil ödemelerle e-ticaret alanına adımlarını atan Google, The Dealmap ekibinin oluşturduğu yapıdan çok etkilendiğini belirttti, ancak satın almanın detayları açıklanmadı.

BTnet'in haberine göre, The Dealmap blog'unda şu yorumu yaptı: “Google, büyümemizi ve görevimizi yerine getirmemizi sağlayacak en ideal platformu sunuyor. Google’a katılmak, bize ticaretin yeni ve keşfedilmemiş alanlarını yaratma fırsatını verecek”

Günlük tekliflere dayanan alışveriş sektörü son yıllarda ciddi patlama yaşıyor. Halen 400’den fazla sağlayıcı var ve 2015 yılı itibariyle şirketin yıllık toplam gelirinin 6,1 milyar dolara ulaşması bekleniyor.

Sektörün en büyük şirketi olan Groupon'u Living Social izliyor. Bunlara bir süre önce daha farklı rakipler de katıldı. 2010 yılında Groupon’u satın almaya çalışan Google, kendi günlük teklif yapısını ise bu yıl Google Offers adıyla sundu.

Mayıs 2010’da hayata geçen Dealmap ise, sayısız günlük anlaşma web sitesinden teklifleri topluyor. 2 milyondan fazla kullanıcısı olan sitenin uygulaması Apple’ın iPhone ve Google’ın Android telefonlarına da 1 milyon defadan fazla yüklendi.

The Dealmap, hafta başında yaptığı açıklamada temel ürün ve hizmetlerinin şimdilik devam edeceğini, yerel ve günlük tekliflere yine The Dealmap internet sitesinden, mobil uygulamalardan ve e-postadan ulaşılabileceğini duyurdu.

Şirket, “Entegrasyon ve geçiş planları ile ilgili daha fazla şey paylaşmaya hazır olduğumuzda, iş ortaklarımızı ve tüketicilerimizi de güncelleyeceğiz” dedi.

Sayfa Yükleniyor...