Komandolar alarma geçti: Muğla'da 24 saat devriye

30.06.2025 13:04

Komandolar alarma geçti: Muğla'da 24 saat devriye
DHA
DHA
Google'da NTV'yi tercih et

Muğla'da orman yangını alarmı verildi. Jandarma komandolar, yangın riski taşıyan bölgelerde 24 saat devriye görevi yürütüyor.

Google News kanalına abone ol
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak ister misiniz? Google News'te NTV'ye abone olun.
Abone Ol

Muğla İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü ve Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri, ülke genelinde artan orman yangınlarına karşı denetim ve kontrollerini sıklaştırdı.

Yangına neden olabilecek her türlü riski önlemek amacıyla jandarma komando, PÖH ve orman muhafaza görevlileri karadan devriye görevlerini sürdürüyor.

Çalışmalara drone ve helikopterlerle havadan da destek veriliyor.

DHA

Çalışmalarda drone da kullanılıyor

VALİLİK AÇIKLAMA YAPTI

Muğla Valiliği'nden yapılan açıklamada, "Bazı ihmallerin telafisi yoktur. Hava sıcaklıklarının oldukça yüksek olduğu bu günlerde lütfen yangına sebebiyet verecek davranışlardan uzak duralım. Yeşil vatanımızı hep birlikte koruyalım." denildi.
NTV uygulamasını indirin, gelişmelerden haberdar olun
Google Play
App Store
App Gallery