Komandolar alarma geçti: Muğla'da 24 saat devriye
30.06.2025 13:04

DHA
Muğla'da orman yangını alarmı verildi. Jandarma komandolar, yangın riski taşıyan bölgelerde 24 saat devriye görevi yürütüyor.
Gelişmelerden zamanında haberdar olmak ister misiniz? Google News'te NTV'ye abone olun.
Muğla İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü ve Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri, ülke genelinde artan orman yangınlarına karşı denetim ve kontrollerini sıklaştırdı.
Yangına neden olabilecek her türlü riski önlemek amacıyla jandarma komando, PÖH ve orman muhafaza görevlileri karadan devriye görevlerini sürdürüyor.
Çalışmalara drone ve helikopterlerle havadan da destek veriliyor.

DHA
Çalışmalarda drone da kullanılıyor
VALİLİK AÇIKLAMA YAPTI
Muğla Valiliği'nden yapılan açıklamada, "Bazı ihmallerin telafisi yoktur. Hava sıcaklıklarının oldukça yüksek olduğu bu günlerde lütfen yangına sebebiyet verecek davranışlardan uzak duralım. Yeşil vatanımızı hep birlikte koruyalım." denildi.
Muğla Valiliği'nden yapılan açıklamada, "Bazı ihmallerin telafisi yoktur. Hava sıcaklıklarının oldukça yüksek olduğu bu günlerde lütfen yangına sebebiyet verecek davranışlardan uzak duralım. Yeşil vatanımızı hep birlikte koruyalım." denildi.


